تاکید آموزه های دینی و نیازهای زندگی بر لزوم صیانت از منابع طبیعی

معصوم نیای فرد گفت: آموزه های دینی و نیازهای زندگی اجتماعی برلزوم صیانت و پاسداری از منابع طبیعی تأکید دارد و این مهم جز با همکاری همه دستگاه ها و گروه های مردمی تحقق نمی یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمود معصوم نیای فرد»، امروز (شنبه ۱۴ اسفنددر جلسه هماهنگی برگزاری هفته «منابع طبیعی و درختکاری» با اذعان به اینکه منابع طبیعی فقط متعلق به نسل کنونی نیست و نسل های آینده نیز حق استفاده از این منابع را دارند، گفت: اگر ما یک تعادل در استفاده از منابع طبیعی برقرار نکنیم نه تنها خودمان بلکه نسل های آینده و فرزندان ما نیز با مشکل جدی روبرو می شوند.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، افزود: آموزه های دینی و نیازهای زندگی اجتماعی برلزوم صیانت و پاسداری از منابع طبیعی تأکید دارد و این مهم جز با همکاری همه دستگاه ها و گروه های مردمی تحقق نمی یابد.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به ابعاد توسعه و استفاده از ظرفیت های قابل استفاده ارگان ها، سازمان های مردم نهاد و نیروهای مردمی به منظور توسعه فضای سبز شهرستان گفت: توجه به حفظ و توسعه منابع طبیعی، متناسب با وضعیت اقلیمی و منابع آبی از اولویت های برنامه ریزی ها قرار گیرد.

 

 معصوم نیای فرد در ادامه از برنامه ریزی جهت درختکاری در هفته منابع طبیعی در نقاط مختلف شهرستان ، از جمله میدان تیر،  مرکز آموزش «شهید دستغیب»، دانشگاه جهرم، دانشگاه آزاد اسلامی، بخش هایی از حاشیه جاده جهرم-شیراز، مناطق چاه تیز و سیستان و ... خبر داد.

کد خبر 1153932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha