تشکیل دولت قوی با انتصاب مدیران ضعیف غیر ممکن است

عزیزی گفت: نباید شاهد انتصاب برخی مدیران ضعیف در دستگاه های اجرایی استان فارس باشیم زیرا تشکیل دولت قوی با انتصاب مدیران ضعیف غیر ممکن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (شنبه 14 اسفند) با تاکید بر لزوم اجتناب از انتصاب از انتصاب مدیران ضعیف در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: نباید شاهد انتصاب برخی مدیران ضعیف در دستگاه های اجرایی استان فارس باشیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: تشکیل دولت قوی با انتصاب مدیران ضعیف غیر ممکن است و عدم توجه به شایسته سالاری در انتصاب برخی مدیران در استان توجیهی ندارد.

وی اضافه کرد: مدیران کوتاه قامت یا به اصطلاح «کوتوله» در به نتیجه رساندن اهداف بلند و توسعه پایدار موفق نخواهند بود و متاسفانه شاهد برخی انتصاب های ضعیف و دور از انتظار در فارس هستیم که به بدنه دولت ضربه می زند و بی اعتمادی مفرط را در پی خواهد دشات.

عزیزی تصریح کرد: کسانی که در این انتصاب ها نقش دارند  اگر دلیل منطقی و استدلال قوی برای آن وجود دارد، اعلام کنند تا ما نیز مطلع شویم.

وی ادامه داد: تعداد نیروهای زبده و شایسته در جریان انقلابی کم نیست که انتصاب آنها در منصب های مدیریتی استان یک هنر مدیریتی است و مدیران قوی در پیشبرد اهداف توسعه ای نقش بسزایی دارند.

عزیزی با اشاره به عقب ماندگی های مفرط فارس در حوزه زیرساخت ها گفت: به کار گیری مدیران کارآزموده، متبحر و قدرتمند در راس دستگاه های اجرایی موجب می شود که این عقب ماندگی ها همچنان باقی نماند.

کد خبر 1153969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha