مرکز نیکوکاری محسنین ۲۰ پروژه عمرانی را به اتمام رساند

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان گفت: امسال مرکز نیکوکاری محسنین شیروان، ۲۰ پروژه عمرانی را به اتمام رساند.

«جواد حشمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: با کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین فهیم این شهرستان، امسال مرکز نیکوکاری محسنین شیروان، 20 پروژه عمرانی را به پایان رساند.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان خاطرنشان کرد: این طرح های عمرانی در مناطق شهری و روستایی بوده که شامل بهسازی منزل، ایزوگام، ساخت سرویس بهداشتی، ساخت حمام و نوسازی منزل جهت حمایت و مساعدت به محرومان و نیازمندان توسط این مرکز انجام شده و اینک تعدادی طرح دیگر در دست اجرا است.

 

حشمتی عنوان کرد: برای طرح های عمرانی صورت گرفته در مجموع، یک میلیارد و 341 میلیون ریال از محل کمک های خیرین این مرکز هزینه شده و در تلاش هستیم اقدامات خوبی در سطح روستا بین محرومان و نیازمندان صورت گیرد.

 

وی اضافه کرد: تعداد خانواده های تحت پوشش این مرکز هزار و 11 مددجو است که از این تعداد، 524 مددجوی کمیته امداد و 592 نفر غیر مددجو هستند.

 

حشمتی افزود: شناسایی نیازمندان واقعی، مردمی شدن حمایت‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، تقویت فرهنگ انفاق و رفع مشکلات و نیازهای محرومان با بهره‌مندی از ظرفیت توانمندی عمومی محلات از اهداف این نهاد در مأموریت‌های مراکز نیکوکاری است.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان گفت: مراکز نیکوکاری، پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان بوده و می‌توانند به خوبی نیازمندان را شناسایی و با معرفی آنان به خیران و نیکوکاران گره‌گشای مشکلات آنها باشند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1153993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha