خیرین جوان تبریز این بار خانه مادری با دو فرزند معلول را بازسازی کردند

خیرین جوان تبریز این بار در حرکتی متفاوت؛ منزل مادری پیر با دو فرزند معلول را که به دلیل انفجار بخاری دچار آتش سوزی شده بود بازسازی کردند.

«محرم بیرق دار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: خیرین جوان تبریز طی روزهای گذشته آستین همت را بالا زدند و این بار در حرکتی متفاوت؛ منزل مادری پیر با دو فرزند معلول را که به دلیل انفجار بخاری دچار آتش سوزی شده بود را بازسازی کردند.

مسئول مرکز خیرین جوان تبریز ادامه داد: منزل این مادر فداکار که سال هاست با دو فرزند معلول خود روزگار سپری می کند، در سانحه ای دچار آتش سوزی و تخریب کامل شد که پس از رسانه ای شدن در فضای مجازی مجموعه خیرین جوان تبریز موضوع را پیگیری کردند.

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت مردمی و در عرض ۲۱ روز خانه ای تازه در دو طبقه بازسازی و تحویل مادر پیر و دو فرزند معلولش شد که سرعت کار به دلیل کار شبانه روزی خیرین جهادی مجموعه مورد تحسین  قرار گرفت.

بیرق دار افزود: مبلغ ۱۳۵میلیون تومان جهت ساخت این مسکن هزینه کردیم که تمامی این مبالغ از طریق فضای مجازی ‌و توسط مردم خیرخواه تبریز جمع آوری شد که البته جا دارد از نقش رسانه ها در اطلاع رسانی این موضوع تقدیر ویژه داشته باشم.

مسئول مرکز خیرین جوان تبریز در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: طی روزهای آینده و در آستانه فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز؛ هزاران بسته حمایتی و معیشتی به همت خیرین جوان تبریز تهیه و در اختیار محرمان و حاشیه نشینان شهر قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر 1154044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha