تامین نیازی از جنس جان پناه توسط مرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز

عالی گفت: با حمایت هنرمندان تبریز و ملت مهربان استان، ودیعه یک منزل مسکونی برای یک خانواده تحت حمایت مرکز نیکوکاری یاشیل یول،تامین شد.

«مهرداد عالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تبریک عید مبعث پیابر رحمت (ص) با اشاره به اینکه یکی از اولویت های مهم مرکز نیکوکاری یاشیل یول،تامین مسکن برای خانواده های تحت حمایت می باشد،اظهار کرد: با همت ملت مهربان استان و حمایت هنرمندان تبریز،ودیعه یک منزل مسکونی برای یک خانواده تحت حمایت مرکز نیکوکاری،تامین شد.

مدیرمرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز گفت: آیین جاودانی و حیات بخش اسلام تمامی جنبه های زندگی انسان را در نظر داشته و در حالی که اصول اساسی حقیقت، حکمت و عدالت را برای ترسیم روابط فردی و اجتماعی مورد توجه قرار می دهد به آرامش، سعادت و بهروزی آحاد بشری عنایت دارد و برای تأمین نیازهای واقعی جوامع انسانی ضوابطی را مشخص نموده است تا آنان به دوراز ناگواری ها و نگرانی ها و با رعایت آنها در کنار یکدیگر با امنیت و سلامتی زندگی کنند. یکی از نعمت هایی که قرآن بدان اشاره می کند محل سکونت آدمی است: « و اللّه جعل لکم من بیوتکم سکناً؛ خداوند خانه های شما را مکان آرامشتان قرار داد».

عالی با بیان اینکه مسکن از مهمترین احتیاجات خانواده ها می باشد و تا این فضا را آدمی در اختیار نداشته باشد دیگر امکانات برایش گوارا نخواهد بود؛افزود: در همین راستا و براساس وظیفه انسانی و شرعی  و خدمت کریمانه و خیرخواهانه، با همت ملت مهربان استان و حمایت هنرمندان تبریز، مبلغ ۶۵ میلیون تومان بابت ودیعه مسکن یک خانواده جمع آوری شد و منزل مناسبی در شهر تبریز برای ایشان تهیه گردید.

وی تصریح کرد: این مرکز نیکوکاری به صورت مردمی و کاملا داوطلبانه در ترویج فرهنگ خیر و احسان و فعالیت های خیرخواهانه فعال هست که در زمینه مسکن،اشتغال،کارآفرینی،کمک های مومنانه در زمینه توانمندسازی محرومان و نیازمندان فعالیت می نماید.

عالی اظهار کرد:به همت خادمین زحمت کش مرکز نیکوکاری،۶ منزل مسکونی از منازل محرومین و نیازمندان  تحت پوشش در طول امسال با تعمیرات شامل ایزوگام، تعمیرات داخلی، سفت کاری، نقاشی و... به مبلغ بیش از ۸۰ میلیون تومان مرمت و بازسازی شده است.

مدیر مرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از محبت و زحمات خادمین مرکز و خیرین محترم،خاطرنشان کرد: گره گشایی از خانواده های محرومین نیاز امروز جامعه ما است و کمک به این خانواده های عزیز،بهترین خدمتی است که افراد نیکوکار و توانمند می توانند انجام دهند .

 

کد خبر 1153110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha