ارسال ۳۳ هزار اثر به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز

پاشایی گفت: ۳۳ هزار اثر به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز در تبریز ارسال شد که ۲۰ هزار اثر سهم دانش آموزان استان آذربایجان شرقی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «جعفر پاشایی» در اجلاس سراسری نماز در تبریز با بیان اینکه امروز در آوردگاه جنگ نرم و رسانه‌ای دشمنان اسلام نوشداروی تربیت دینی و اسلامی دانش‌آموزان آشنایی با نماز است، گفت: آنچه نسل جدید را در مقابل بحران ها و تبلیغات واکسینه می‌کند بسترسازی در مسیر نماز و قرآن است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تجهیز کتابخانه‌های مدارس، نشست های بصیرتی، برگزاری اردوهای دینی و فعال سازی دارالقرآن های مدارس را از جمله اقدامات آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در رابطه با اجلاس نماز برشمرد و گفت: رویداد اجلاس سراسری نماز در ۱۱ کمیته تخصصی از مهرماه شروع شد و با ۷۵۰ پیش اجلاس در مناطق و نواحی و ۲ هزار نشست دانش آموزی ادامه یافت و در مجموع ۳۳ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۲۰ هزار اثر سهم دانش آموزان استان آذربایجان شرقی است.

بنابر این گزارش، در آیین اختتامیه این اجلاس با عنوان پیوند نماز با منزل، مدرسه و مسجد ۶۵ نفر دانش آموز برگزیده در ۱۳ رشته جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

نشست صمیمی با منتخبین تشکل های دانش آموزی، دیدار با پیشکسوتان، معلمان منتخب و نمایندگان دانشجو معلمان و افتتاح و خشت گذاری چند پروژه آموزشی-تربیتی در استان آذربایجان شرقی از دیگر برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش در استان بود.

کد خبر 1151705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha