ثبت نام دوره ملی بینش مطهر با رویکرد امربه معروف در تبریز

سوارگفت: دوره ملی بینش مطهر با رویکرد امر به معروف با محوریت اجرایی کانون تخصصی فرهنگی هنری (قلم) حضرت ابراهیم در تبریز با تدریس دکتر سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی برگزار می شود.

«مجید سوار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،از ثبت نام دوره ملی بینش مطهر با رویکرد امربه معروف با محوریت آثار شهید مرتضی مطهری خبر داد.

مسئول دبیرخانه بینش مطهر و عضو قرارگاه امر به معروف و نهی از منکراستان آذربایجان شرقی با بیان این که همه علاقمندان می توانند در این دوره آموزشی حضور داشته باشند، افزود: آموزش و برگزاری کلاس های آموزشی این طرح، هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

مدیر استانی دوره طرح بینش مطهر با اشاره به بیانات رهبر انقلاب و تاکید ایشان به مبانی شهید مطهری خاطرنشان کرد: بینش مطهر به عنوان تنها موسسه تخصصی استان در حوزه مبانی فکری شهید مطهری فعالیت می‌کند.

عضو قرارگاه امربه معروف و نهی ازمنکر استان افزود:این دوره آموزشی با اهداف ایجاد نظام فکری منسجم،زمینه ساز اندیشه ظهور و حماسه، کادرسازی، تربیت مربی و مدرس، براساس تفاهم نامه های رسمی تلاش برای معرفی،جذب و بکارگیری بینش پژوهان برتر برگزار خواهد شد.

سوار بیان کرد: کلاس‌های بینش مطهر از ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۰، روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت حضوری و غیرحضوری در محل ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تدریس استاد سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی به آدرس، خیابان پاسداران،خیابان نیستان سوم،خیابان صدف، انتهای خیابان شهید راستوان، نبش سه راه چیذری آغاز می شود و اندیشه جویانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی دوره معتبر کشوری بینش مطهر را دریافت می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوره ملی بینش مطهر با رویکرد امربه معروف با محوریت آثار شهید مرتضی مطهری برگزار خواهد شد و تلاش شده تا افکار،عقاید و بینش ایشان در خصوص موضوعات مختلف در این دوره تدریس و موجب بسط و گسترش آن در جامعه شود.

گفتنی است این دوره برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی همراه با دوره کشوری به صورت ملی برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت https://bineshemotahar.ir تا ۱۰ اسفند ماه، ثبت نام خود را قطعی کنند. 

 

کد خبر 1152437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha