کانون آیت الله مدیسه ای پیشرو در ارائه خدمات فرهنگی و هنری به جوانان مسجد

دهقانی با اشاره به محرومیت منطقه مدیسه گفت: کانون آیت الله مدیسه ای در زمینه آموزش های هنری، کارآفرینی و فرهنگی به جوانان مسجد پیشقدم است تا از این ظرف و محرومیت بکاهد.

«مژگان دهقانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان گفت: بیش از یک دهه به عنوان مدیر کانون در زمینه‌های قرآنی، تفسیر حفظ روخوانی و همچنین زمینه‌های فرهنگی و  آموزشی و کارآفرینی فعالیت داریم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آيت‌الله مديسه ای لنجان  با اشاره به اینکه در زمینه آموزشی با خیریه اشتغال امام حسین و اداره  فنی حرفه ای شهرستان لنجان فعالیت داریم اضافه کرد: در جهت آموزش کلاس هایی مثل زبان، کامپیوتر و کسب حرفه و اخذ گواهینامه با فنی حرفه ای همکاری می کنیم و تعداد زیادی از از نوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی هنری آیت الله مدیسه ای و نمازگزاران از این کلاسها استفاده می کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت در خصوص کارآفرینی از سال ۹۸ اظهار داشت: با برپایی کارگاه قالی بافی خانم ها  محله در طول این دو سه سال روی دار قالی کار می‌کنند و درآمد
 دارند.
دهقانی ادامه داد: با آموزش کارهای هنری و فرهنگی به هنرجویان بیش از یک دهه است که هرسال نمایشگاه دستاوردهای بانوان در دهه فجر در حسینیه آیت الله مدیسه ای برگزار می‌شود و این نمایشگاه باعث می‌شود که مردم و افراد بومی، هنرمندان و تولید کنندگان محله و مسجد خود را بشناسند و نه تنها در طول این دهه بلکه بعد از این ده روزه میز کار های هنری شرکت کنندگان به فروش می‌رسد.


 دهقانی با اشاره به برپایی کلاسهای آموزش کاشت و نگهداری و برداشت و بسته بندی گیاهان دارویی خاطر نشان کرد:  کانون آیت الله مدیسه ای در زمینه هنرهای تجسمی نیز  فعالیت‌های زیادی داشته و هنرمندان این کانون در زرین شهر در هفته بسیج سال ۱۴۰۰ نمایشگاه برگزار کردند.

 

 مدیر کانون آیت الله مدیسه ای با اشاره به محدودیت ها و محرومیت ها خود منطقه خود اظهار داشت:  اول به خاطر خدا و دوم به خاطر مردم و جوانان مسجد فعالیت می‌کنیم که با توجه به وضعیت اقتصادی ضعیف مردم و نبود مراکز فرهنگی در شهرستان با قدرت تمام به فعالیت خود ادامه می دهیم.

 

وی فعالیت های ورزشی را از دیگر برنامه های این کانون عنوان کرد که با استقبال خوب جوانان و نوجوانان محل مواجه شده است.

 

کد خبر 1154047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha