​ضرورت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی معلمان توسط دولت انقلابی

مصطفی پور بر ضرورت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی معلمان و فرهنگیان تاکید کرد و گفت: رویکرد دولت مردمی و انقلابی دقیقا در همین راستا تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین مصطفی پور» امروز (شنبه، ۱۴ اسفند) در مراسم معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان گیلان که در سالن اجتماعات مدرسه شاهد حضرت فاطمه زهرا(س) رشت برگزار شد با بیان اینکه گیلان و آموزش و پرورش استان از بابت شیوع کرونا به سختی متأثر شد اظهارکرد: کرونا با وجود تهدیداتش فرصت‌هایی را هم برای ما داشت و دیدیم که چگونه طرحی نوع در آموزش و پرورش در باب آموزش مجازی تدوین و به خوبی اجرایی شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان عملکرد این استان در حوزه آموزش آن لاین را بسیار خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: مدیرکل جدید آموزش و پرورش گیلان از پیشکسوتان این حوزه و از خادمان اسلام و انقلاب هستند و برایشان در راه آموزش و تعلیم نسل آینده آرزوی توفیق داریم.

 

مصطفی پور اذعان کرد: اگر قرار است در کشورمان توسعه واقعی اتفاق بیفتد باید این توسعه با اولویت گذاری روی مولفه نیروی انسانی باشد زیرا همه مدیران و مسئولان و نخبگان ما دست پرورده معلمان و فرهنگیان هستند.

 

وی رویش‌های انقلاب اسلامی را نشان دهنده پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: از تلاش همه کسانی که در دو سال و نیم اخیر در شرایط کرونایی برای آموزش و پرورش گیلان تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت مردمی در راه حل مشکلات معلمان موفق شود زیرا حل این مشکل و موضوعات معیشتی و اقتصادی فرهنگیان باید در اولویت قرار گیرد که البته رویکرد دولت مردمی و انقلابی هم دقیقا در همین راستا تدوین شده است.

کد خبر 1154066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha