همکاری ۲۲ کانون مسجد در طرح اراک سرسبز

حجت الاسلام ذوالفقاری از همکاری ۲۲ کانون فرهنگی هنری مسجد، در طرح اراک سر سبز خبر داد.

حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» ضمن تبریک هفته درختکاری و اهمیت این موضوع به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به مناسبت روز درختکاری و در راستای اجرای طرح محله محور و مسجد بنیان شورای اسلامی اراک، 22 کانون فرهنگی هنری در طرح اراک سر سبز همکاری دارند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، افزود: طرح کاشت نهال در سطح شهر اراک با مشارکت بیش از 50 مسجد سطح شهر انجام می شود که از این تعداد 22 کانون مسجد و 28پایگاه بسیج فعالیت می کنند.

 

وی افزود: این طرح با همکاری شورای اسلامی شهر اراک، شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، کانون های فرهنگی هنری مساجد، معاونت فرهنگی سپاه ناحیه اراک، بسیج مساجد و محلات، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک اجرا می شود.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به اینکه در این راستا تعداد 4 هزار اصله درخت برای کاشت در سطح شهرستان اراک بین کانون های مساجد اراک توزیع می شود، افزود: این درختان مثمر و غیر مثمر هستند و ویژه کاشت در سطح شهر اراک و روستاهای اطراف هستند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، بیان کرد: این درخت ها شامل سرو، اقاقیا، توت، سنجد، ارغوان، درخت گردو محلی، بادام محلی، سیب ، آلو، شلیل، به، آلبالو، گلابی و ... است.

 

وی در پایان بیان کرد: افراد برای دریافت نهال رایگان می توانند در هفته درختکاری به ستاد فهما استان مرکزی مراجعه کنند.

کد خبر 1154108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha