لباس پاسداری لباس حریت و آزادگی است

بهرام نیا با بیان اینکه راه غلبه بر مشکلات پیش رو اتحاد و وحدت و همدلی و حضور در میدان و در کنار مردم است، گفت: روز پاسدار نماد اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۱۴ اسفند) در آئین گرامیداشت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز در فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اظهار کرد:روز پاسدار متعلق به طلایه داران عرصه ایثار، فداکاری و خدمت و نماد اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

 

«حسن بهرام نیا» با تبریک کسب موفقیت رتبه اول سپاه استان در کشور در بحث بهداشت و درمان و مبارزه با کرونا، گفت: پاسدار سرباز خدا، سرباز امامت و سرباز حضرت ولی عصر امام زمان(عج) است، پاسدار و پاسداری مربوط است از زمان نبوت تا امامت به صورت یک زنجیره ای مستمر از حضرت آدم تا حضرت خاتم(ص) و این رسالت خطیر ادامه دارد تا انشاالله به دست امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برسد.

 

وی با اشاره به اینکه رسالت پاسداری که حفاظت و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده در این چهار دهه به خوبی اجرایی شده است، تصریح کرد: لباس پاسداری لباس حریت و آزادگی است و همواره پاسداران در این قامت زیبا به دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی پرداخته اند.

 

استاندار ایلام  ابراز کرد: در این دوران با حضور سپاه و دیگر نیروهای نظامی هرچه بود تقوا، خلوص، صفا و صمیمیت و خودباوری و فداکاری بود و بین سرباز و فرمانده فاصله ای نبود و همه در یک صف در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

 

بهرام نیا با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در مورد سپاه، گفت: از نظر معظم له آنچه که پایه مستحکم سپاه بوده قدرت معنویتی است که برگرفته از ایمان و تقوا است.

 

وی سپس به خباثت های دشمنان نسبت به سپاه پرداخت و افزود: سپاه همواره خار چشم دشمنان این آب و خاک بوده و در ۸ دفاع مقدس با مدیریت خوب جنگ با وجود نداشتن امکانات اما به حول و قوه الهی و با کمک مردم و با همراهی دیگر نیروهای مسلح چون بسیج و ارتش و ... پوزه متجاوزان را به خاک مالید.

 

استاندار ایلام یادآور شد: بعد از جنگ هم سپاه بعنوان مسئول حفظ دستاوردهای نظام در هرجایی که به وجودش نیازمند بود حضوری سرافرازانه داشته است.

 

وی افزود: در دوران سازندگی و دیگر دوران ازجمله محرومیت زدایی و ... با بسیج تمامی ابزارها و امکانات و گسیل نیروها موجب تحول گردید و سربلند از میادین مختلف بیرون آمد.

 

استاندار ایلام با اشاره به دستاوردهای مهم سپاه، گفت: اگر تلاش ها، مجاهدت ها و خلاقیت های سپاه نبود ما امروز این امنیت و اقتدار و آرامشی که در کشور است، نداشتیم و در یک کلام اگر سپاه نبود کشور هم نبود.  

 

بهرام نیا بیان کرد: امروز در حوزه های مختلف هوا و فضا، ساخت پهپاد، موشک و ..‌. سپاه ضمن اینکه باعث بازدارندگی قوی برای دشمنان شده است، قدرت دیپلماسی کشور را نیز در عرصه های بین المللی بالا برده است.

 

وی با اشاره به سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیاردی سپاه در حوزه آب رسانی در استان، گفت: امروز در حوزه های دیگر چون در بحث محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور و در دور ترین نقاط استان مردم از ثمره این شجره طیبه بهره‌مند می شوند.

 

استاندار ایلام در پایان صحبت های خود ضمن تقدیر از عملکرد سپاه استان در حوزه های مختلف، افزود: قطعا این همراهی و همکاری سپاه با ارکان نظام در استان به ویژه دولت انقلابی مثمر ثمر بوده است و باعث خدمت مضاعف به مردم می شود.

 

وی با عنوان این مطلب که امروز راه غلبه بر مسائل و مشکلات پیش رو اتحاد و وحدت و همدلی بین مجموعه مسئولین نظام در استان است، گفت: به فضل الهی این مهم امروز در استان به شکل مطلوبی ایجاد شده و نوید بخش افقی روشن است.

 

بهرام نیا تصریح کرد: در این میان حضور جهادی در میدان و در کنار مردم بودن در این شرایط سخت قطعا گره گشا است و انشاءالله همه با این وحدت و همدلی بر مشکلات پیش رو غلبه خواهیم کرد.

کد خبر 1154118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha