پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان در پی شهادت نمازگزاران در مساجد پاکستان و افغانستان

نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان در پی انفجارهای تروریستی در مساجد پاکستان و افغانستان و شهادت مسلمانان مظلوم پیام تسلیت داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان در پی انفجارهای تروریستی در مساجد پاکستان و افغانستان و شهادت مسلمانان مظلوم پیام تسلیت داد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بار دیگر دستان پلید استکبار و صهیونیسم از آستین سربازان جهل و تفرقه و تکفیر بیرون آمد و مسلمانان مظلوم پاکستان و افغانستان را در مقدس‌ترین مکان یعنی مسجد و در عالی‌ترین مقام عبودیت یعنی نماز به شهادت رساند.
این جنایات که نشانگر دشمنی تکفیری های نادان و اربابان غربی و صهیونیست آنها با اصل اسلام و دین داری بوده، مورد تایید هیچ مذهب و گروه مسلمانی نیست و نتیجه‌ای جز ارتقاء بصیرت و تحکیم وحدت مسلمانان و افزایش یکپارچگی آنها در برابر دشمنان خدا، نخواهد داشت.

اینجانب ضمن تاکید بر ضرورت مقابله دولت و نیروهای نظامی و امنیتی کشورهای پاکستان و افغانستان با تکفیری‌ها و مراقبت از جان مسلمانان مظلوم پاکستانی و افغانستانی و ابراز تسلیت به مردم پاکستان و افغانستان، از خداوند متعال برای شهدای این انفجارها اجر جزیل؛ برای بازماندگان صبر جمیل و برای مجروحان شفای کامل مسئلت دارم. 

کد خبر 1154277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha