کانون‌های  فرهنگی و هنری مساجد ایلام همیار ستاد بازسازی عتبات عالیات می شوند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از اعلام آمادگي و همکاري کانون‌هاي مساجد این استان در راستاي جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي، نذورات و هدايا با ستاد بازسازي عتبات عاليات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز (15 اسفند) در دیدار با «سید محمد علوی فر» رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به مناسبت گرامیداشت ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد از همکاری های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در برنامه ها و فعالیت های این نهاد تقدیر کرد.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور»  افزود: در طول سالیان گذشته همواره همکاری های بسیار خوبی بین ستاد  هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و ستاد بازسازی عتبات عالیات در اجرای برنامه ها و مراسمات دینی و مذهبی از جمله در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)  و برگزاری چندین دوره  سوگواره ملی علمدار کربلا  وجود داشته و این تعاملات همچنان تداوم خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه آمادگی لازم برای انعقاد و  امضا تفاهم نامه همکاری بین ستاد فهما و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان وجود دارد، گفت: در حال حاضر 307 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان در مناطق مختلف شهری و روستایی فعالیت دارند که از آمادگی کامل برای همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات در جهت جمع آوری کمک های مردمی، نذورات و هدایا برخوردار هستند.

 

حجت الاسلام  چراغی پور، در ادامه با اشاره به سایر فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، به ویژه در ایام کرونا از توزیع بیش از 12 مرحله مواد غذایی گوشت گرم و اجرای طرح های مواسات و همدلی خبر داد.

 

رئیس ستاد بازسازی  عتبات عالیات استان ایلام، نیز در این دیدار، با تبریک 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد از کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان یکی از نهادهای تاثیر گذار فرهنگی در  سطح جامعه یاد کرد.

 

« سید محمد علوی فر» با بیان اینکه مساجد همواره از صدر اسلام تاکنون محل رفع  مسائل و مشکلات و همچنین محور وحدت مسلمین بوده اند، افزود: شکل گیری   کانون های فرهنگی و هنری در کنار مساجد به ویژه در سال های اخیر و در ایام شیوع کرونا، به خوبی نقش تا ثیر گذار این کانون ها را در کمک و همراهی با اقشار آسیب پذیر جامعه به اثبات رساند.

 

وی با تقدیر ازهمکاری های بسیار خوب کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و استان با ستاد بازسازی عتبات عالیات، خواستار همکاری ویژه کانون ها با معاونت مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات در جهت جمع آوری کمک های مردمی، نذورات و هدایا شد.
 

 

گفتنی‌است، در این دیدار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اهدا بسته های تبرکی از کارکنان ستاد فهما استان ایلام تقدیر کرد.

کد خبر 1154400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha