زنگ طبیعت به صورت نمادین در زیرکوه نواخته شد

زنگ طبیعت همزمان با اولین روز از هفته منابع طبیعی امروز (۱۵ اسفند) با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان زیرکوه در دبیرستان نمونه پروین اعتصامی شهر حاجی آباد نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، زنگ طبیعت همزمان با اولین روز از هفته منابع طبیعی امروز (۱۵ اسفند) با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان زیرکوه در دبیرستان نمونه پروین اعتصامی شهر حاجی آباد نواخته شد.

 

«علی رجبی» رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان زیرکوه در این مراسم اظهار داشت: تقارن هفته منابع طبیعی با اعیاد شعبانیه را به فال نیک می گیریم.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف سازمانی ما توسعه فضای سبز است، ادامه داد: جهت نگهداری آنچه که در این حوزه داریم از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد و تلاش داریم تا در طول هفته منابع طبیعی بحث توسعه فضای سبز را در زیرکوه دنبال کنیم.

 

رئیس اداره منابع طبیعی زیرکوه بیان داشت: درختان بهترین کارخانه اکسیژن سازی است و باید توجه ویژه ای به آن شود و در حفظ آنان باید کوشا باشیم.

 

رجبی با اشاره به برنامه های هفته منابع طبیعی گفت: در طول هفته منابع طبیعی برنامه هایی از جمله غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، کاشت نهال در منازل شهدا، برنامه های تلفیقی با ادارات مختلف و غرس یک هزار و ۱۰۰ نهال در راستای اجرای برنامه راه سبز و ... در زیرکوه اجرا خواهد شد.

 

 

کد خبر 1154446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha