برگزاری آزمون تعیین سطح روحانیون، طلاب و مدارس علوم دینی کردستان

معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از آمادگی کامل برای برگزاری آزمون تعیین سطح روحانیون و طلاب و مدارس علوم دینی در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا ایوب احمدپور معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در جلسه هماهنگی برگزاری آزمون تعیین سطح طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان، اظهار کرد: شیوه نامه‌ای که از سوی دبیرخانه ابلاغ شده است بند به بند در برگزاری این آزمون در استان مورد توجه قرار گرفته است.

 

معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری آزمون سطح بندی در استان انجام شده و در راستای نظارت هرچه بیشتر از همکارانی در سطح شهرستان‌ها نیز دعوت به همکاری برای مراقبت در حین آزمون شده است.

 

ماموستا احمدپور با بیان اینکه این آزمون به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: آزمون در تمام سطوح به صورت همزمان در سراسر کشور و استان برگزار می‌شود.

 

معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با مراقبین سالن‌های برگزاری آزمون انجام گرفته است.

 

ماموستا احمدپور با بیان اینکه آزمون یک روزه و به صورت تستی و تشریحی برگزار می‌شود، گفت: سوالات تشریحی در شیفت صبح بین شرکت کنندگان توزیع می‌شود.

 

وی از ضدعفونی و گندزدایی محل برگزاری آزمون خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم با اکیپ دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفته است و ماسک و موادضدعفونی هم بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد.

کد خبر 1154538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha