پاسداشت شهدای سلامت در روز درخت کاری اقدامی  ارزشمند است

سرپرست بیمارستان شهدای دهلران گفت: کاشت نهال به یاد شهدای سلامت شهرستان در بیمارستان شهدا همزمان با روز درخت کاری اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «معصومه نیازی» در مراسم روز درخت کاری که با حضور مسئولان شهرستانی و خانواده شهدای مدافع سلامت برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک کاشت نهال در بیمارستان بیانگر توجه و اهمیت دادن به کادر درمان در شرایط کرونایی است که این اقدام مسئولیت کادر درمان را سنگین تر می کند.

 

 وی با اشاره به اهمیت درخت کاری به یاد شهدای مدافع سلامت، گفت: این اقدام ارزشمند حسن توجه به خانواده شهدا سلامت و کادر درمان را نشان می دهد که منابع طبیعی در روز درخت کاری انجام داده است.

 

نیازی به اولین شهید مدافع سلامت استان اشاره کرد و گفت: شهید منصور جاوید پور اولین شهید از پرسنل زحمتکش بیمارستان شهدای دهلران بود که در راه خدمت به سلامت مردم و مقابله با کرونا به مقام والای شهادت نایل آمد و دکتر عادل بالوی زاده نیز در تهران در راه خدمت به بیماران شهادت نائل شدند که اهل دهلران بودند.

 

وی گفت:  کادر درمان و پزشکان استان ایلام با تقدیم 6 شهید مدافع سلامت در ایام کرونا تلاش کردند راه خدمت به بیماران از هیچ کوششی دریغ نکنند.

کد خبر 1154641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha