مهارت با نیاز بازار کار از حلقه‌های مفقود و مغفول مانده در حوزه اشتغال کشور است

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد کشور مهارت با نیاز بازار کار را یکی از مهم‌ترین حلقه‌های مفقود و مغفول مانده در حوزه اشتغال و نظام آموزشی رسمی کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سید محمد بطحایی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد کشور در جشنواره مولودی‌خوانی که در دانشگاه آزاد سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با استفاده از زبان هنر باید واقعیت‌ها را به مخاطب القا کرد.

 

 

وی با اشاره به اهمیت امر تبلیغ و چگونگی شیوه امر تبلیغ افزود: برگزاری مراسمات جشن و مولودی‌خوانی می‌تواند در تبیین امر تبلیغ و روش و چگونگی تبلیغ موثر باشد.

 

 

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد کشور یادآور شد: بسیاری از مفاهیم و مکارم اصیل اخلاقی به دلیل روش ناصحیح در نظام آموزشی به ضدخود تبدیل می‌شود که این بزرگترین ضعف این حوزه است اما دشمنان به خوبی از همه چیز برای اهداف شوم خود استفاده می‌کنند.

 

 

بطحایی افزود: باید معلمان و اساتید این حوزه بیش از پیش در بیان خوب مسئله تلاش کنند و با تأثیرگذاری روی دیگران که ممکن است تأثیر بسزایی در پیشرفت جامعه داشته باشد به پیشبرد اهداف، مسیر موفقیت دانش‌آموزان کمک خواهند کرد.

 

 

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد کشور مهارت با نیاز بازار کار را یکی از مهم‌ترین حلقه‌های مفقود و مغفول مانده در حوزه اشتغال و نظام آموزشی رسمی کشور عنوان کرد و اضافه کرد: باید همه اساتید در تربیت نیروی متخصص و متناسب با نیاز روز تلاش کنند.

 

 

مولودی‌خوانان هنرشان را با معنویت به مخاطب القا می‌کنند

 

نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در این مراسم یادآور شد: مضامینی که مولودی‌خوانان در اشعار و کلماتشان بکار می‌برند معنویت‌زا بوده و به روح انسان طراوت می‌دهد.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: هنرمندان هنرشان در جذب افراد است و مولودی‌خوانان هنرشان را توام با معنویت به مخاطب القا کنند.

 

وی گفت: پیشنهاد می‌شود مولودی‌خوانان و کسانیکه در این عرصه در راستای ترویج دین اسلام فعالیت می‌کنند، نگاهشان به فضای معنویت‌افزا باشد.

 

تربیت نیروی کارآمد برای ورود به بازار کسب و کار در اولویت است

 

قباد میمنت‌آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان نیز در این مراسم تصریح کرد: معلمان و اساتید از پیش‌دبستان تا مقطع دکترا مشغول آموزش فرزندان و ترویج تعلیم و تربیت هستند و در کنار رسالت آموزشی، تعلیم و تربیت نیروی کارآمد فنی برای ورود به بازار کسب و کار جزو برنامه‌‌های اولویت‌دارمان است.

 

وی افزود: امروزه صرفا تحصیلات تکمیلی و صدور مدارک تحصیلی در دستور کار نیست و درصددیم که متناسب با نیاز بازار در دوره‌های کوتاه مدت مهارت به دانشجویان آموزش دهیم.

 

میمنت‌آبادی افزود: جشنواره مولوی‌خوانی در 10 استان کشور از جمله کردستان برگزار می‌شود و کردستان باتوجه به ظرفیت‌هایی که در زمینه موضوعات فرهنگی دارد از میزبانان این جشنواره است.

 

 

کد خبر 1154711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha