توسعه سلامت و تندرستی شیرازی ها با تعامل شهرداری شیراز و هیئت ورزش همگانی فارس

پاک فطرت گفت: تفاهم نامه ای با هدف توسعه سلامت و تندرستی هموطنان شیرازی بین شهردار شیراز و هیئت ورزش همگانی فارس به امضا رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیروس پاک فطرت»، امروز (یکشنبه 15 اسفند) در نشست خبری رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: اولین سفر رسمی رئیس فدراسیون ورزش همگانی پس از انتصاب به استان فارس و با هدف شرکت در مجمع عادی سالانه ورزش همگانی بوده است.

رئیس هیئت ورزش همگانی استان فارس افزود: از نتایج این سفر امضای تفاهم نامه ای بین شهردار شیراز و هیئت ورزش همگانی برای توسعه سلامت و تندرستی هموطنان شیرازی است.

وی اضافه کرد: شرکت در مجمع عادی ورزش همگانی که سالی یک بار اتفاق می افتد و برنامه های پیشنهادی سالی جاری به فدراسیون ورزش همگانی ارائه شده که در صورت تایید از اردیبهشت ماه قابل اجرا خواهد بود.

لازم به ذکر است در این مراسم که با حضور مسولان استانی برگزار شد از مسئولان کمیته های متناظر استانی که در لیگ تندرستی ایران برتر شدند نیز تجلیل شد و مباحثی مانند ساخت فضاهای ورزشی، جاده سلامت و ... پرداخته شد و گزارش مسایل مالی سال ۱۴۰۰ به صورت شفاف گزارش ارائه شد.

کد خبر 1154749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha