رسانه ها آیینه تمام نمای واقعیت های جامعه هستند/ دشمن برای سیاه نمایی بالندگی نظام اسلامی از هر ابزاری استفاده می کند

بهرام نیا با بیان اینکه عصر امروز، عصر انفجار اطلاعات است و ما باید مجهز باشیم، گفت: رسانه ها آیینه تمام نمای واقعیت های فرهنگی، علمی و اجتماعی هستند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر، عصر امروز(۱۵ اسفند) با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این واقعیتی است که در بیش از 4 دهه دشمنان  نظام هم به این باور رسیده اند.

 

« حسن بهرام نیا» با بیان اینکه آنچه که به عنوان پایه و اساس محکم این سبزپوشان و مایه عزت و افتخار و نظام و جهان اسلام است سه شاخص اصلی ایمان، تفکر  انقلابی و اعتقاد راسخ بوده است، خیلی ها تلاش کردند که سپاه را از بیخ و بن از بین ببرند،  در دوران دفاع مقدس  در آن شرایط سخت و سنگین و کمر شکن، آنچه که باعث شد در برابر بیش از هشتاد کشور دنیا مقاومت کنیم همین سه شاخص بوده که در بسیج و سپاه و نیروهای مسلح ما وجود داشت.

 

وی  بیان کرد: خداوند به قلم و رسالت قلم قسم یاد کرده است و آنهایی که اهل قلم هستند و در قالب اختتامیه جشنواره ابوذر  حضور دارند، همه دغدغه اعتلای ارزش ها، دین و انقلاب را دارند، تضارب افکار لازمه پویایی هر جامعه است ولی خروجی آن اعتلای نظام جمهوری اسلامی است.

 

استاندار ایلام تصریح کرد: امروز در سطح جهان دو جبهه وجود دارد، یک جببه حق و  یک جبهه باطل، در راس جبهه باطل آمریکایی ها و و در راس جبهه حق، ام القرای جهان اسلام ایران با فرماندهی  مقام معظم رهبری  قرار دارد.

 

بهرام نیا با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان نفوذ پیدا کرده است، افزود: با محوریت نظام اسلامی، در نقاط مختلف منطقه و جهان، جبهه مقاومت تشکیل  شده است و بنابراین برای آنها سخت است که شاهد نظامی اسلامی باشند که 44 سال از عمر آن گذشته، با وجود همه مشکلات، تحریم و تهدیدها، امروز اینها را مدیریت کرده است و در همه عرصه سرآمد است.

 

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در حوزه های مختلف نانو، فناوری، حوزه های بهداشتی و درمانی، و نظامی و غیره به بالندگی دست یافته است، ابراز کرد: دشمنان امروز  از همه سازوکارها برای سیاه نمایی این بالندگی استفاده می کند.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه عصر امروز، عصر انفجار اطلاعات است، یادآور شد: ما باید مجهز باشیم، رسانه ها آیینه تمام نمای واقعیت های فرهنگی، علمی و اجتماعی هستند، هر چقدر زلالی این آیینه بیشتر باشد زبیایی آن هم بیشتر است.

 

بهرام نیا در پایان با بیان اینکه نقد باید باشد اما نقد هم خط قرمز دارد، خاطرنشان کرد: دروغ، تهمت و افترا خط قرمز نقد است، بنده با آغوش باز پذیرای نقد  هستم اما در نقد باید خط قرمزها را رعایت کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1154783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha