خبرگزاری شبستان ایلام دو مقام برتر در جشنواره استانی ابوذر ایلام کسب کرد

خبرنگار و عکاس خبرگزاری شبستان نمایندگی استان ایلام در هفتمین جشنواره رسانه ای استانی ابوذر در دو بخش خبر و عکس مقام های برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، عظیم پیرانی ( خبرنگار) و علی جعفری(عکاس) خبرگزاری شبستان در هفتمین جشنواره استانی ابوذر در دو بخش خبر و عکس رتبه های برتر را کسب کردند و با حضور مسولان استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

آیین اختتامیه هفتمین  جشنواره استانی رسانه ای ابوذر  عصر امروز(۱۵ اسفند)  با حضور حجت الاسلام« الله نور کریمی تبا» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار « جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان، «حسن بهرام نیا» استاندار ایلام و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه استان در محل هتل زاگرس برگزار شد.

 

در هفتمین جشنواره ابوذر استان ایلام بیش از۸۵۰ اثر متنی و چند رسانه‌ای از رسانه‌های استان در قالب‌های یادداشت، تیتر، خبر، گزارش، مقاله، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس به دبیرخانه این جشنواره  ارسال شد که بیش از ۴۰ اثر برگزیده از بین آثار دریافتی با رای هیئت داوران به عنوان برگزیده انتخاب و مورد تجلیل قرار رگفتند.

 

 رئیس سازمان بسیج رسانه در آیین اختتامیه جشنواره ابوذر، با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، گفت: از همه مسئولان استان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام، مدیران منابع طبیعی، پتروشیمی ایلام و دیگر مسئولان جهت برگزاری با شکوه این جشنواره تقدیر و تشکر می کنم.

 

محمد علینظری افزود: بیش از ۸۵۰ اثر به جشنواره ابوذر راه یافت که این آثار در بخش های مختلف کرونا، آسیب های اجتماعی، حاج قاسم سلیمانی، منابع طبیعی، پتروشیمی و کنگره ۳۰۰۰شهید استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.


وی گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره درقالب های مقاله، گزارش، یادداشت، تیتر، صفحه آرایی و... با استقبال گسترده اهالی رسانه به مدت ۲ هفته و در سه مرحله‌ مورد داوری قرار گرفتند.

کد خبر 1154795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha