پرهیز از برگزاری جلسات فرهنگی به شکل تشریفاتی

حجت‌الاسلام روحانی با تاکید بر لزوم پرهیز از برگزاری جلسات فرهنگی به صورت تشریفاتی گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی که جلسات آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است باید به شکل دقیق اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (یکشنبه، ۱۵ اسفند) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودسر اظهار داشت: جلسات شورای فرهنگ عمومی مهم‌ترین و بزرگترین جلسه فرهنگی استان و کشور است و در آن برای تعقیب مسائل فرهنگی تصمیم‌سازی می‌شود.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید اجرایی و عملیاتی شوند پرهیز از برگزاری جلسات فرهنگی به صورت تشریفاتی را لازم و ضروری خواند و افزود: دشمن با تمام قوا و با سرعت بسیار بالایی در بخش فرهنگی در حال شبیخون زدن است و نقشه‌های خود را با ابزارهای مختلف اجرایی می‌کند.

 

روحانی نامگذاری خیابانی به نام سردار شهید حق بین و ساخت المان شهدای ذهاب در رودسر را از جمله مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان که باید سریعتر اجرایی شوند خواند و گفت: اولویت‌های فرهنگی سال 1401 شهر رودسر باید با همکاری هر کدام از اعضای شورای فرهنگ عمومی احصاء شده و تا قبل از پایان سال به دبیرخانه ارائه دهند.

 

«محمدرضا شهاب‌زاده» نیز در این جلسه با بیان اینکه بسیاری از مناطق و روستاهای این شهرستان از حیث گردشگری و مسافرپذیری حائز اهمیت هستند و باید در حوزه مباحث فرهنگی مورد توجه قرار گیرند اظهار داشت: اگر برای مصوبات شورای فرهنگ عمومی یک موعد زمانی تعیین شود روند اجرای مصوبات توسط دستگاه‌ها به مانع برخورد نمی‌کند و راحتتر عملیاتی می‌شوند.

 

فرماندار شهرستان رودسر ضمن تقدیر و تشکر از حساسیت‌های امام جمعه شهرستان برای اجرای دقیق مصوبات شورای فرهنگ عمومی توسط دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: فرمانداری شهرستان رودسر روند آسیب‌شناسی و احصاء مهم‌ترین آسیب‌های شهرستان که ریشه اکثر آن‌ها مسائل فرهنگی است را شروع کرده است.

 

 

کد خبر 1154845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha