شهدا، منبع جوشان هدایت و قرارگیری در مسیر تعالی هستند

به گفته اسماعیلی، مقام تعلیم و تربیت و معلمی، قدم نهادن در مسیر شهادت است و شهدا منبع جوشان هدایت و قرارگیری در مسیر صحیح برای جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در یادواره شهدای امور تربیتی شهرستان ابهر با تبریک روز پاسدار بیان کرد: ما در استان چهار شهید امور تربیتی داریم و باید با گرامیداشت یاد شهدا، فضای مناسبی برای پرورش نسل آینده این مرز و بوم فراهم کنیم.

 

علی اسماعیلی اضافه کرد: مقام تعلیم و تربیت و معلمی، قدم نهادن در مسیر شهادت است و شهدا منبع جوشان هدایت و قرارگیری در مسیر صحیح برای جامعه اسلامی هستند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با برشمردن آسیب های آموزش مجازی در خصوص فرایند حضوری شدن مدارس اظهار کرد: ما باید با افزایش همکاری با خانواده ها و افزایش آگاهی عمومی در مسیر حضوری شدن کامل مدارس قدم برداریم.

 

در  این مراسم کریم مسگر جماعت پیشکسوت فرهنگی و همرزم شهیدان سرداری و الهیاری به بیان خاطراتی از این شهدا و ویژگی های آنان پرداخت.

 

لازم به ذکر است اجرای سرود، شعر خوانی ، تقدیر از خانواده های شهدا و مولودی خوانی از سایر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

کد خبر 1154876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha