۱۲ مددجو در مازندران صاحب خانه شدند

سردار برسلانی با بیان اینکه برای ساخت ۱۲ واحد مسکونی مددجویی سه میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: ۸۰ درصد این مسکن مربوط به مددجویان کمیته امداد و مابقی بهزیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، سردار«احمدبرسلانی» امروز(۱۶اسفند) در آئین استانی افتتاح ۱۲ واحد مسکن مددجویی ویژه اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار که در روستای گرجی کلای شهرستان ساری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت های باسعادت امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد:  امیداست پاسداران همچنان با روحیه جهادی و گوش به فرمان رهبری با ورود به حوزه اقتصادی و عمرانی سقف مهربانی برسر خانواده های محروم استان باشید.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه خانه های محروم با وجود مشکلات اقتصادی به همت گروه های جهادی و خیرین احداث می شود، افزود: اگر روحیه جهادی نبود قطعا این اقدامات نیک اندیش به ثمر نمی نشست.

 

سردار برسلانی با بیان اینکه برای ساخت ۱۲ واحد مسکونی مددجویی سه میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: ۸۰ درصد این مسکن مربوط به مددجویان کمیته امداد و مابقی بهزیستی است.

 

وی به تدبیر امام راحل برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: امام خمینی(ره) در گذشته با تشکیل سپاه به درستی نقشه راه رفع محرومیت از چهره کشور را ترسیم کردند.

 

سردار برسلانی به تبلیغات گسترده دشمنان انقلاب برای ناامید کردن مردم از نظام اشاره کرد و گفت: روحیه جهادی، توکل برخدا و ایمان مردم سد محکمی در برابر این توطئه استکبار محسوب می شود.

 

وی با بیان اینکه اوضاع امروز اوکراین نتیجه اعتماد به آمریکا است، افزود: وقتی ما پایگاه عین الاسد آمریکا را زدیم ابهت پوشالی استکبار شکست و امروز روسیه دست به چنین اقدامی می زند.

 

سردار برسلانی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی همه اقدامات رزمندگان اسلام، جهاد به شمار می رود.هر فردی که برای رضای خدا به مردم خدمت می کند قطعا نتیجه آن را در زندگی شخصی خود خواهید دید.

کد خبر 1154893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha