تجدید میثاق کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین با آرمان های شهدا

کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین به مناسبت ۱۸ اسفند با حضور در گلزار شهدای قزوین با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، به مناسبت ۱۸ اسفند سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین امروز (دوشنبه ۱۶ اسفند) با حضور در گلزار شهدای قزوین با آرمان های بلند امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین بیان کرد: شهدا در راه دفاع از دین، ارزش های اسلامی و خاک کشور عزیزمان، بزرگترین دارایی خود را یعنی جانشان را نثار کردند و امروز استمرار راه شهدا در واقع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگاه داشتن یاد آنها است.

 

حجت الاسلام «علی رمضانی» یادآور شد: شهدا تربیت یافته مکتب اباعبدالله الحسین (ع) بودند و برای اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه امروز ترویج دهیم باید سیره اهل بیت (ع) را به ویژه در بین نسل امروز تبیین کنیم تا ائمه اطهار و امامان الگوی نسل امروز ما باشند.

 

گفتنی است دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از کانون های برتر، برگزاری نشست های شهرستانی و غرس نهال در مساجد از جمله برنامه های گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های مساجد در استان قزوین است.

کد خبر 1155030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha