سند راهبردی سپاه برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است

طهماسبی گفت: سپاه، سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج در حوزه های مختلف تدوین کرده است و این سند برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب و اسناد بالادستی است که به تصویب رهبری رسیده و بایستی به درستی اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جانشین سپاه انصارالمهدی زنجان در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی زنجان اظهار کرد: فعالیت های ما در بسیج دانش آموزی در کنار کارهای علمی و درسی دانش آموزان است.

 

ابوالفضل طهماسبی افزود: امروز یکی از اصلی ترین چالش های ما بحث آسیب های اجتماعی و فرهنگی است که بایستی همواره مواظب این آسیب ها باشیم و با حضور موثر خود در فضای مجازی این آسیب ها را به حداقل برسانیم.

 

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج وظیفه دارد نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی را حفظ نماید، گفت: سپاه و بسیج خود را کمک حال تمامی نهادها از جمله آموزش و پرورش می‌داند تا با ظرفیت‌هایی که دارد بخشی از مشکلات موجود را مرتفع نماید.

 

طهماسبی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به امید آفرینی تاکید داشته است و سپاه و بسیج نیز در این راستا، در دورترین نقاط کشور به ایفای نقش می پردازد.

 

جانشین سپاه انصارالمهدی زنجان با اشاره به تدوین سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج؛ اظهار داشت: سپاه سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج در حوزه های مختلف را تدوین کرده است و این سند برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب و اسناد بالادستی است که به تصویب رهبری رسیده و بایستی به درستی اجرا گردد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز گفت: وجود سپاه و بسیج فرصتی است برای تمامی دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش تا بتوانند به اهداف ذاتی  خود نزدیک شوند.

 

علی اسماعیلی با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: ضرورت دارد به این موضوع مهم، به طور ویژه در این ستاد پرداخته شود تا بتوانیم نکات مثبت نظام و فلسفه فعالیت‌هایمان را برای مخاطبین تبیین نماییم.

 

وی گفت: بایستی تشکل های دانش آموزی از قبیل سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی و هلال احمر در یک راستا و هماهنگ با هم عمل کنند تا با هم افزایی و ایجاد یک  گفتمان رایج، سریعتر به مقصد برسیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به ضرورت برنامه ریزی و طراحی های خاص برای دوران پسا کرونا، اضافه کرد: در دوران کرونا مشکلات فراوانی ایجاد شده است که قطعا بسیج می تواند با ظرفیت هایی که دارد بخش عمده این مشکلات را مرتفع کند.

 

کد خبر 1155061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha