جهاد تبیین از مهم‌ترین الزامات در گام دوم انقلاب اسلامی است

شالیکار با اعلام اینکه جهاد تبیین از مهمترین الزامات در گام دوم انقلاب است، گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر مکتب اسلام، ولایت فقیه و پشتوانه عظیم مردمی امروز در اوج اقتدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، سردار «علی شالیکار» در نشست راهبردی «پاسداری از جهاد تبیین» در کتابخانه های عمومی مازندران که اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران، معاون سیاسی سپاه کربلا، مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا و اعضای شورای معاونین اداره کل برگزار شد در این مراسم با اشاره به اینکه همه مسئولان باید گوش به فرمان رهبری باشند، گفت: نیازمندی های فرمایشات رهبری در حوزه فرهنگی را باید آماده کنیم.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر شمال کشور با اعلام اینکه جهاد تبیین از مهمترین الزامات در گام دوم انقلاب است، افزود: انقلاب اسلامی با تکیه بر مکتب اسلام، ولایت فقیه و پشتوانه عظیم مردمی امروز در اوج اقتدار است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران نیز در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اینکه ۱۱۴ کتابخانه فعال در استان داریم که هر کدامشان یک قرارگاه فرهنگی هستند، اظهار کرد: می‌توانیم با کمک بسیج در حوزه جهاد تبیین اقدامات خوبی را رقم بزنیم.


 

«آرزو ولیپور» خواستار همدلی، تعامل و همپوشانی دستگاه های فرهنگی در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری شد و افزود: رهبری چندین سال به مسئله جهاد تببین تاکید دارند و کتابخانه های عمومی با ابتکارات خلاقانه به تبیین واقعیت ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی ورود کرده است.

 

ولیپور با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب که باید از همه امکانات برای تبیین استفاده شود، گفت: با برنامه ریزی درست از جهاد تبیین در کتابخانه های عمومی پاسداری می‌کنیم.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بیان کرد: براساس مصوبات این نشست یک طرح راهبردی مشترک بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی و سپاه کربلا مازندران برای انجام جهاد تبیین با محوریت کتاب و کتابخوانی در سال ۱۴۰۱ اجرا می‌شود.

کد خبر 1155147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha