محور فعالیت های ما دانش آموزان هستند

تاریخی با اشاره به محور بودن دانش ‌آموزان در فعالیت ها گفت: هر کجا به دانش آموزان فرصت داده شد نتیجه مثبت گرفتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ حسین تاریخی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان امشب در جمع مسئولین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در شهرستان های استان یزد با بیان اینکه این مجموع یک تشکل غیردولتی و مردمی است، گفت: هویت انجمن های اسلامی به حضور دانش آموزان و برنامه ریزی امورات اصلی انجمن های اسلامی توسط دانش آموزان است.

وی با اشاره به اینکه استان یزد یکی از انجمن های اسلامی دانش آموزان بسیار خوب در سطح کشور است، افزود: دانش آموزان در این اتحادیه در استان یزد به خوبی نقش آفرینی می کنند.

تاریخی با تاکید بر اینکه دانش آموز محوری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی صورت می گیرد، اظهار داشت: ما در این تشکل باید فرصت نقش آفرینی و فعالیت دانش آموزان را به شکل مناسب فراهم آوریم.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان اذعان داشت: نگاه ما به شبکه مربیان، شبکه پیشتیبان است و خط نگهدار باشد نه اینکه رهبری و مسئولیت انجام فعالیت را در انجمن های اسلامی به دست گیرد بلکه محور باید دانش آموزان باشند و مسئولیت به آنها واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه هر کجا به دانش آموزان فرصت داده شد، نتیجه مثبت گرفتیم، افزود: تجربیات سالیان اخیر نشان داده که هر کجا به دانش آموزان فرصت داده شده، توانسته اند به خوبی نقش آفرینی کنند.

تاریخی به هجمه ها علیه نسل جوان اشاره کرد و اذعان داشت: استفاده از شبکه پشتیبان و مربیان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برای صیانت از فرزندان خانواده ها در این شرایط حساس جامعه در اولویت ما قرار دارد.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: در این سالها تلاش مجموعه این بوده که از روحیه و تلاش جهادی نیروهای خود بهره مند شود و تجارب متفاوتی هم داشته ایم. به جد پیگیر هستیم تا مسیر حضور و به کار گیری کسانی که از حیث اداری برای تشکل معونه سنگینی ندارند بتوانیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در دولت گذشته تلاشی برای همکاری با اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مشاهده نشد، افزود: متاسفانه همکاری که نمی کردند و حتی در برخی موارد سنگ اندازی هم از سوی دولت قبل صورت می گرفت. دولت جدید قول هایی داده اند و اتفاقات مثبتی در حال رخ دادن است.

کد خبر 1155235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha