عدالت و تعالی نظام سلامت شعار وزارت بهداشت در دولت سیزدهم است

کریمی گفت: شعار وزارت بهداشت دولت جدید عدالت و تعالی نظام سلامت است و باید تمام اقدامات ما در راستای تحقق این شعار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سعید کریمی» صبح امروز (سه شنبه ۱۷ اسفند) در آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول که در سالن غدیر این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: شعار وزارت بهداشت در دولت سیزدهم «عدالت و تعالی نظام سلامت» است که باید تمام اقدامات در راستای تحقق این شعار باشد. 

 

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه مردم و خیران همواره از دولت جلوتر هستند افزود: یک مرکز دیالیز به همت خیران در دزفول ساخته شده که اقدام ارزشمندی است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید مناطق محروم از نظر بهداشت و درمان به سطح مناطق برخوردار برسند اضافه کرد: از سوی وزارت بهداشت ۳۳ دستگاه دیالیز هر کدام به ارزش ۲۲۰ میلیون تومان و در مجموع به ارزش هفت میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی دزفول تحویل خواهیم داد.

 

کریمی با اشاره به بیمارستان یازهرا دزفول نیز عنوان کرد: پس از تکمیل ساختمان این بیمارستان تمام تجهیزات و امکانات آن در راستای ارتقای سطح بهداشت و درمان به صورت رایگان از سوی وزارت بهداشت تامین می‌شود.

 

وی در پایان با اشاره به شرایط سخت کادر درمان در دوران کرونا خاطر نشان کرد: هر فردی در دوران کرونا دارای مسئولیت بوده جهادگر محسوب می شود و باید قدردان این افراد باشیم که روزهای زیادی به دور از خانواده در حال خدمت به ملت ایران بودند.

 

کد خبر 1155495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha