تقویت نظام اسلامی از شاخصه‌ های فرهنگ مهدوی است

حسین میرزایی گفت: حفاظت و تقویت نظام اسلامی از شاخصه‌های فرهنگ مهدوی است و نباید اجازه داد در هیچ شرایطی به این نظام مقدس خدشه ای وارد شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محسن حسین میرزایی» امروز (سه ‌شنبه ۱۷ اسفند) در نشست برنامه‌ریزی جشن‌های نیمه شعبان و پاسداشت ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ترویج، توسعه، نهادینه کردن و تثبیت فرهنگ مهدوی در جامعه وظیفه همگانی است و می‌طلبد در این راستا برنامه‌های غنی و بامحتوایی اجرا شود.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ترویج و تثبیت آموزه‌های دینی و معرفتی در جامعه یک وظیفه همگانی است، تصریح کرد: همه آحاد مردم و مسئولان باید در این راستا تلاش کنند.

 

حسین ‌میرزایی تاکید کرد: هر کجا کار دینی، معرفتی و مهدوی در جریان است باید نگاه‌هافراتر از نگاه سازمانی و اداری به موضوع باشد و لازم است همه با درک آن به عنوان یک وظیفه ذاتی پا به عرصه بگذارند.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، ولایت‌پذیری را به عنوان شاخصه دیگر فرهنگ مهدوی عنوان کرد و گفت: اگر پیشرفت و آبادانی کشور مدنظر باشد باید بر اصل ولایت‌پذیری تاکید شود.

 

حسین میرزایی ادامه داد: خادم بودن از دیگر شاخصه های ترویج و توسعه فرهنگ مهدویت در جامعه به شمار می رود و در این حوزه نیز باید رفتار و خدمت بی منت، خالصانه و شبانه روزی سردار حاج قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ۱۲ فروردین اشاره کرد و گفت: ۱۲ فروردین نماد مردم سالاری دینی است و انتظار می‌رود فرمانداران، شهرداری و دهیاران با فضاسازی مناسب نسبت به پاسداشت این روز اقدام کنند.

 

خاطرنشان می شود: در پایان این مراسم از کمیته های برتر دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

 

کد خبر 1155562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha