تصویب ۲۵ هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور برای توسعه عمرانی و زیرساختی استان/ امامزادگان قطب های فرهنگی جامعه هستند

مهاجر گفت: بیش از ۲۵ هزار میلیارد تکمان مصوبه در سفر رئیس جمهور به استان گلستان داشتیم که این میزان با توجه به بازدیدهای میدانی اعضای هیئت دولت افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدعلی مهاجر» در مراسم اعیاد شعبانیه در امامزاده یحیی بن زید«ع» ضمن تبریک این اعیاد اظهارکرد: از برگزارکنندگان کنگره یحیی بن زید (ع) باید قدردانی کنیم که یک کار ماندگار و ارزشمند بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: هر قدر به اهل بیت (ع) و خداوند تاسی کنیم به همان نسبت نیز برکت به عمر ما اضافه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه امامزادگان قطب فرهنگی جامعه هستند، گفت: خادمان، مدافعان خط اول وحدت، تقریب و زمینه سازی برداشت های معنوی و اعتقادی مردم هستند.  امامزاده یحیی بن زید (ع) ولی نعمت همه ما در گلستان و شهرستان گنبدکاووس است و اگر خیر و برکتی داریم مدیون وجود این امامزاده عظیم الشان است.

 

مهاجر به سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و افزود: در این مصوبه های ارزشمندی داشتیم که خیلی ها باور نمی کنند چالش ها و مسائل اصلی استان تعیین تکلیف شود.

 

وی دلیل اینکه چرا در این مدت استاندار دیدار و نشست و غیره با مجموعه‌ها و گروه های مختلف نداشت را اینگونه توضیح داد که سفر رئیس جمهور بسیار برای ما مهم بود و باید بستر را برای برخورداری حدود ۲ میلیون نفر از خدمات نظام و مصوبات سفر فراهم می کردیم. شاید استاندار برای دیدارها وقت کافی نگذاشت اما همه وقت و هم و غم خود را صرف بهره گیری بیشتر از این سفر به نفع مردم کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: برای لحظه به لحظه این سفر و حتی  زمانی که استاندار با دکتر رئیسی در خودرو حضور داشت هم برنامه داشتیم. طرح مسائل همه جانبه استان برای بالاترین مسئول اجرایی کشور یک کار هنرمندانه بود که استاندار انجام داد. 

 

وی با بیان اینکه قبل از سفر طی چندماه چندین جلسه برگزار شد، اضافه کرد: در پیش مصوبه ۱۱۱ مصوبه با ۲۵ هزار میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومان اعتبار اولیه پیش بینی شده بود. ضمن اینکه در جریان سفر و بازدید میدانی رئیس جمهور، وزرا و نمایندگان ویژه تعداد زیادی مصوبه دیگر هم داشتیم که به عنوان مصوبات مکمل سفر به استان ابلاغ خواهد شد و عدد ریالی آن به مردم استان اعلام می شود.

 

مهاجر به برخی موضوعات مانند خلیج گرگان اشاره کرد و گفت: اگر خلیج گرگان به حال خود رها شود، با توجه به روند خشکی آن، در صورت نابودی تا خراسان شمالی درگیر ریزگردها خواهد شد.

 

وی با تاکید براینکه در مصوبه های سفر دولت کل موضوعات استان دیده شده است، اظهارکرد: موضوعاتی مانند پتروشیمی، آب، بهداشت و درمان، سد نرماب و غیره فقط مختص یک یا چند شهرستان نیست بلکه همه مردم استان از نعمت آن برخوردار خواهند شد.

 

کد خبر 1155568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha