۳۵۰ روستای لرستان در معرض آسیب و بلایای طبیعی قرار دارند

دالوند، با اشاره به اینکه ۳۵۰ روستای استان را که در معرض آسیب و بلایای طبیعی قرار دارند شناسایی کرده است، افزود: از این تعداد ۵۱ روستا در اولویت رفع خطر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «احمدرضا دالوند»، امروز(17اسفند)، در جلسه ستاد مدیریت بحران استان لرستان اظهار داشت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید آمادگی کامل را برای مقابله با هرگونه بحران در ایام نوروز داشته باشند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه پژوهشکده سوانح طبیعی کشور ۳۵۰ روستای استان را که در معرض آسیب و بلایای طبیعی قرار دارند شناسایی کرده است، افزود: از این تعداد ۵۱ روستا در اولویت رفع خطر قرار دارد.

 

وی افزود: مدیر دستگاه‌ها باید نظارت کافی نسبت به پروژه‌های مربوطه داشته باشد تا با مشکل مواجه نشود، در غیر اینصورت باید پاسخگو باشد.

 

دالوند با بیان اینکه دفع آب های سطحی خرم‌آباد در زمان بارندگی به یک بحران تبدیل شده است، گفت: باید پروژه‌های لازم با طرح مطالعاتی و مشاوران قوی در اولویت اجرا قرار گیرد.

 

وی در پایان به پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مصوبات این استمهال وام‌های مردم در زمینه‌ کشاورزی و بحران بوده است.

 

دالوند عنوان کرد:  تصمیم گرفته شد که با حضور مدیران بانک های عامل ارزیابی ها صورت گیرد و برای ادامه روند قانونی به مرکز ارسال شود.

کد خبر 1155573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha