كاشت نهال ايثار به ياد سالها ايثار و گذشت جانبازان

همزمان با هفته درختکاری در مراسمی به همت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به یاد سالها ایثار و گذشت جانبازان نهال هایی کاشته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «يوسف عرفاني نسب» در مراسم درختكاري در تصفيه خانه فاضلاب اراك ضمن تاكيد برحفظ سنت پسنديده درختكاري، گفت: گرامیداشت ياد و خاطره جانبازان سرافراز كشور امری ضروری است و همه باید قدر دان ایثار و از خودگذشتگی این دلیر مردان باشیم.

 

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت عباس(ع) افزود: مراسم كاشت نهال در روز درختكاري در شركت آب و فاضلاب هر ساله انجام ميگردد و امسال اين برنامه همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) برگزار شده است.

 

وي با اشاره به اینکه پيوند روز درخت كاري كه يك سنت پسنديده است با اعياد شعبانيه و روز جانباز ويژگي ممتاز و مضاعفي پيدا مي‌كند، ادامه داد: امروز كاشت نهال ايثار به ياد سالها ايثار و گذشت و براي قدرداني از سالها تحمل رنج و درد جانبازان سرافراز انقلاب و دفاع مقدس انجام می شود.

 

گفتنی است، در اين مراسم که با حضور مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي، معاونين و مديران و كاركنان تصفيه خانه فاضلاب شهر اراك برگزار شد، از حميد مهدي، صادق منجزي و محسن آقا حاجي از كاركنان تصفيه خانه فاضلاب اراك بواسطه عملكرد مفيد در انجام وظيفه، قدرداني شد.

کد خبر 1155597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha