آمادگی ستاد تسهیلات سفر شهرستان جهرم برای میزبانی از مهمانان نوروزی

شفیعیان گفت: ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری، بیرون برها، پمپ بنزین ها، اورژانس، مراکز درمانی و خدماتی آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (چهارشنبه ۱۸ اسفند) در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان جهرم که برای هماهنگی پذیرش از مهمانان نوروزی برگزار شد، گفت: هدف اصلی برگزاری جسات ستاد تسهیل سفر، ایجاد آمادگی و هماهنگی لازم در بین دستگاه‌های دولتی و سفرهای نوروزی و به‌روز رسانی خدمات به هموطنان و مسافرانی است که مقصد سفر خود را جهرم انتخاب کرده‌اند و یا از محورهای شریانی شهرستان قصد عبور دارند.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: باید شرایطی فراهم شود که مردم بتوانند پس از وقفه ای ۲ ساله، در ایام نوروز سفری ایمن همراه با تامین سلامت داشته باشند.

 

وی بیان کرد: ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری، بیرون برها، پمپ بنزین ها، اورژانس، مراکز درمانی و خدماتی آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی باشند. 

 

شفیعیان خاطرنشان کرد: سلامت مردم و مسافرین برای ما از درجه اهمیت فراوانی برخوردار است و به همین دلیل نظارت متولیان امور  بهداشتی،گسترده تر، فراگیر، همه جانبه و مستمر است.

 

وی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های شهرستان در ایام نوروز در آماده باش هستند، تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دست ها، دوری از تجمعات و پرهیز از دورهمی خانوادگی، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی برای اجرای پروتکل های بهداشتی در ایام نوروز ضروری است.

کد خبر 1155766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha