پخت ۷۲ دیگ غذای مهدوی در شیروان

امام جمعه شهرستان شیروان گفت: به مناسبت نیمه شعبان ۷۲ دیگ غذای نذری در این شهرستان پخت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «حجت الاسلام حسین تکمیلی» روز چهارشنبه (18 اسفندماه) در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان شیروان اظهارکرد: پخت غذای نذری در مناسبت های مختلف توسط خیرین و مسئولان صورت گرفته که بین نیازمندان توزیع می شود و در همین روز تجمع منتظران مهدوی انجام خواهد شد.

 

امام جمعه شهرستان شیروان ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانبه هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی در خصوص موضوعاتی از جمله مراسم روز جوان، روز بزرگداشت شهداء و روز نیمه شعبان خواند و عنوان کرد: یکی از نيازهاي جدي و ضروري جامعه امروز ما بحث نشاط سالم است که محبت و انتظار امام زمان (عج)، زمینه ساز چنین نشاطی است.

 

حجت الاسلام تکمیلی خاطرنشان کرد: به مناسبت عید نیمه شعبان باید اصناف بتواند بر سر درب مغازه ها را با نصب پرچم، پرده و پوستر تزئین نمایند و مردم هم به صورت خودجوش کوچه و محله ها را چراغانی و نور افشانی کنند.

 

وی تصریح کرد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته  یک جشن محوری در روز ولادت حضرت علی اکبر و روزجوان در مصلی امام خامنه‌ای خواهیم داشت و شب نیمه شعبان را در امامزاده نقی الهادی(ع) احیاء داریم که برنامه ها توسط مسئولان با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

کد خبر 1155769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha