نیازمند فرآورده گروه های خونی منفی هستیم / شهروندان اهدای خون را فراموش نکنند

دژکام گفت: مراکز درمانی نیاز ضروری به فرآورده های گروه های خونی منفی هستند و از همه شهروندان با این گروه های خونی دعوت می شود تا اقدام به اهدای خون کنند.

«شراره دژکام» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراکز درمانی نیاز ضروری به فرآورده های گروه های خونی منفی هستند و از همه شهروندان با این گروه های خونی دعوت می شود تا اقدام به اهدای خون کنند.

 

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل تصریح کرد: در این روزهای سخت بیماری کرونا نیاز به خون افزایش یافته و از همه شهروندان درخواست داریم که اهدای خون را فراموش نکنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: برخی از بیماران به ویژه بیماران سرطانی نیازمند فرآورده های خونی هستند و باید در تامین خون مورد نیاز آنها اقدام شود و نیازمند اهدای خون از سوی شهروندان هستیم.

 

دژکام خاطر نشان کرد: مرکز ثابت خونگیری شهرستان اردبیل واقع در جنب بیمارستان فاطمی آمادگی کامل برای پذیرش اهدا کنندگان خون است.

 

وی اعلام داشت: البته مراکز ثابت در شهرستان های مشگین شهر، پارس آباد و خلخال نیز برای پذیرش اهدا کنندگان خون آمادگی کامل دارند.

 

مدیر کل انتقال خون استان افزود: داشتن کارت ملی جزو اولویت های اهدای خون است و اهدا کنندگان باید کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

 

دژکام عنوان کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی با تدابیر ویژه ضروری است.

کد خبر 1155822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha