اهالی فرهنگ، هنر و رسانه نقش به سزایی در آینده یزد دارند

عابدی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه فرهنگ و هنر گفت: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه نقش به سزایی در آینده یزد دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، احسان عابدی مدیر کل جدید فرهنگ‌وارشاد اسلامی‌استان یزد در مراسم تکریم و معارفه خود گفت: این مسئولیت وقتی سنگین‌تر می‌شود که نگاه مجموعه مدیریتی استان نگاه ویژه است و فرهنگ را امام جماعت پیشرفت استان می‌دانند.
 
وی افزود: فرهنگ زیربنای جامعه و عامل پیشرفت و پس رفت است و جهت‌دهی جامعه در دستان اهالی فرهنگ، هنر و رسانه جامعه است.
 
مدیرکل جدید فرهنگ‌وارشاد اسلامی‌استان یزد ادامه داد: در سیستم حکمرانی نهادهایی برای نظارت و کنترل و جهت دهی فرهنگ گذاشته شده اما مسئولیت اصلی به عهده خود مردم و نهادهای مردمی‌است.
 
وی افزود: در استان یزد که سابقه فرهنگی و تمدنی دارد و خوشنامی ‌که برند برای این استان است بر اساس تلاش‌های مردمی‌و اهالی فرهنگ است که امروز نیز باید این روش را دنبال کنیم.
 
عابدی بیان کرد: نقشی که هنرمندان و اهالی رسانه و فرهنگیان یزد دارند در آینده یزد بسیار اهمیت دارد.
 
وی همچنین با اشاره به صدمات ناشی از کرونا به هنرمندان گفت: ویروس منحوس کرونا به بخش های مختلفی ضربه زد اما هنرمندان و اهالی فرهنگ و رسانه ضربه بسیار زیادی خورند و کمر آنها خم شد که امیدواریم تدابیری اتخاذ شود تا با هوشمندسازی محدودیت ها از تعطیلی فعالیت های هنری جلوگیری شود.
 
در پایان این مراسم نیز از خدمات مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل سابق فرهنگ‌وارشاد اسلامی‌یزد تجلیل و احسان عابدی به عنوان مدیر کل جدید این اداره کل منصوب شد.
کد خبر 1155934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha