نمایشگاه آثار و توانمندی هایی هنری، صنایع دستی و سنتی در روستای قرآنی اندبیل برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل از برپایی نمایشگاه آثار و توانمندی های هنری، صنایع دستی و سنتی اعضای کانون در شهدا در حسینیه شهدای روستای قرآنی اندبیل خبر داد.

«سید اسماعیل هاشمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نمایشگاه آثار و توانمندی های هنری، صنایع دستی و سنتی اعضای کانون در شهدا در حسینیه شهدای روستای قرآنی اندبیل برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل تصریح کرد: این نمایشگاه به مناسبت اعیاد شعبانیه و استقبال از ایام نوروز در حسینیه شهدای روستای قرآنی اندبیل برپا شده است.

 

وی اظهار داشت: از این نمایشگاه استقبال بسیار خوبی شده و تاکنون سرهنگ نوروزی فرمانده سپاه ناحیه خلخال و رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان خلخال از این نمایشگاه بازدید کرده اند.

 

هاشمی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه صنایع دستی شامل انواع عروسک و بافتنی، گلیم، جاجیم، دستکش و پاپوش محلی و سفال های تزینی و گلدان است و در بخشی از این نمایشگاه محصولات غذایی شامل انواع ترشی ها و مربا و نان محلی نیز عرضه شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل یادآور شد: این نمایشگاه به همت واحد خواهران این کانون با هدف نشان دادن توانمندی ها و کمک به فروش محصولات اعضای کانون بود.

 

هاشمی افزود: امیدواریم با برپایی چنین نمایشگاه هایی بتوانیم محصولات تولید شده توسط اعضای کانون را به نمایش بگذاریم و بتوانیم بازار فروش خوب برای این محصولات ایجاد کنیم.

 

کد خبر 1155952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha