تمدید مهلت ارسال آثار به دو جشنواره هنری جلفا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا از تمدید مهلت ارسال آثار برای شرکت در نخستین جشنواره استانی پوستر و دومین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی در این شهرستان خبر داد.

«پروین قبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، از استقبال پرشور هنرمندان ، طراحان و گرافیستهای این استان از جشنواره استانی پوستر خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ، و مهلت ارسال آثار آثار به برگزاری نخستین جشنواره استانی پوستر تا 30 فروردین ماه سال آینده تمدید شد .

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا با بیان اینکه این جشنواره با حمایت های مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد، اعلام کرد: آیین اختتامیه این رویداد استانی به دهه سوم اردیبهشت ماه 1401 موکول شد.

دبیر  نخستین جشنواره استانی پوستر تصریح کرد:این رویداد هنری در دو بخش پوسترهای تجاری و تبلیغاتی (بدون محدودیت در موضوع، تکنیک و اجرا) و پوستر با موضوعات ایثار و شهادت با محوریت بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید مهدی باکری، عفاف و حجاب، نماز و نیایش، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از قاچاق کالا و  اقتصاد فرهنگ و هنر برگزار می شود.

قبادی همچنین از تمدید مهلت ارسال آثار به  دومین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی نیز خبر داد و تصریح کرد:  آیین اختتامیه دومین جشنواره نمایشنامه خوانی به دهه سوم اردیبشهت ماه 1401 موکول شد و مهلت ارسال آثار نیز تا 18 فروردین تمدید شد.

وی یادآور شد: دومین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی با محوریت  تولید، پشیبانی هاومانع زدایی ها، سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، آسیب های اجتماعی(اعتیاد،طلاق،کودکان کار و خیابانی و...) کتاب و کتابخوانی،  کرونا و مقابله با آن (زندگی در شرایط بحرانی و مقابله با آن، کرونا و آسیبهای اجتماعی ) برگزار می شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا ادامه داد:  این دو رویداد هنری به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا و با حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و همکاری بخش خصوصی، موسسه فرهنگی و هنری دنیز اومودلو و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان جلفا برگزار می شود. 

کد خبر 1156045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha