مشارکت دستگاه ها و نهادها جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است

زرین جویی ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت را راه مقابله با توطئه های دشمنان خواند و گفت: مشارکت دستگاه ها و نهادها جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود زرین جویی» امروز(18 اسفند) درآیین رونمایی از تصاویر سرداران شهید استان لرستان در آزاد راه خرم زال، با گرامیداشت اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: شهدا متعلق به همه مردم هستند و هرجایی که نام و یاد شهدا باشد باید دنبال تعارف و تکلیف نباشیم.

 

وی افزود: حضور در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدا توفیق الهی است و قطعا دعوتی از جانب شهیدان است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ادامه داد: ترویج و نهادینه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی دفاع مقدس را گنجینه ای بزرگ برا ملت ایران دانست و افزود: در سایه این فرهنگ غنی  توطئه های دشمنان ناکام می ماند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: لازم است با مشارکت دستگاه ها و نهادها در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ غی ایثار و شهادت قدم های خوبی برداشته شود.

 

وی با بیان اینکه در آستانه سال نو هستیم و شهرداری ها در راستای فضا سازی محیطی تمهیداتی دارند، افزود: انتظار داریم که به یاد شهدا هم در بحث تبلیغات ایثار و شهادت در فضا سازی محیطی اقدام شود.

 

زرین جویی اظهار کرد:  انتظار می رود شهرداری های استان و دستگاه های اجرایی متولی بحث فضا سازی به هر شکلی که می توانند در راستای ترویج و فرهنگ ایثار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دراین فضا سازی همکاری داشته باشند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: همچنین انتظار می رود در آزاد راه شهید بروجردی هم نسبت به نصب تمثال شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام شود.

کد خبر 1156068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha