توفیقات کانون های مساجد استان اردبیل ستودنی است

بحرالعلومی گفت: توفیقات کانون های مساجد استان اردبیل بسیار ستودنی است و با کسب رتبه های مختلف در رویداد ملی «فهما» این تلاش ها به عینه دیده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» امروز (18 اسفند ماه) در آئین تجلیل از فعالان کانون های مساجد استان به مناسبت 18 اسفندماه سالروز تاسیس کانون های مساجد در مسجد توحید گفت: مساجد در طول تاریخ برای ملت ایران جایگاه خاص و ویژه داشته و نقش تعیین کننده ای در امور مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری جامعه داشته است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: هنرمندان و شخصیت های بسیاری زیادی از استان اردبیل وجود دارد که از دل بچه های مسجد خوش درخشیده اند و برای میهن عزیزمان افتخار آفرینی کرده اند و این نشان از جایگاه ویژه مساجد دارد.

 

وی اظهار داشت: بسیاری از شهدا نیز برای آمده از این مساجد در دوران دفاع مقدس پیشقدم شدند تا خاک و دین خود دفاع کنند و آنها نیز منتسب به بچه های مسجد بودند.

 

بحرالعلومی خاطر نشان کرد: حکومت صفویه نیز زیر پرچم حضرت علی (ع) در استان اردبیل شکل گرفت و نشان دادن که مسجد جایگاه ویژه ای در بین اهالی این استان دارد و این پرچم امروز نیز به مدد جمهوری اسلامی همچنان پابرجاست.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: 18 اسفندماه سالروز تاسیس کانون های مساجد به همه دست اندکاران این عرصه که موجب رونق و پیشرفت مساجد شده اند تبریک عرض می کنم و امیدواریم این فعالیت ها مستدام باشد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: توفیقات کانون های مساجد استان اردبیل بسیار ستودنی است و با کسب رتبه های مختلف در رویداد ملی «فهما» این تلاش ها به عینه دیده شد.

 

کد خبر 1156069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha