پیش بینی اعزام بیش از ۱۰۰ هزار زائر به اربعین حسینی در سال آتی

رحمانی با اشاره به اهمیت برپایی اربعین حسینی و خدمت رسانی به زائران گفت: اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نفر به اربعین حسینی در سال آتی پیش بینی می شود.

« رحمانی» در حاشیه برپایی نشست ستاد عتبات عالیات که عصر چهارشنبه ۱۸ اسفند در استانداری البرز برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت:  اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نفر به اربعین حسینی در سال آتی پیش بینی می شود.

 

رئیس ستاد اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز افزود: مبنای این پیش بینی مبتنی بر جمعیت ۹۰ هزار نفری در سال ۹۸ است که انتظار می رود با توجه به رشد جمعیت شاهد اعزام ۱۰۰ هزار نفر از البرز به پیاده روی اربعین حسینی باشیم. 

 

وی با اشاره به اهمیت تقویت موکب های اربعین حسینی بیان کرد: کمیته های خدمت رسان در قالب ۳۶ موکب خدمت رسانی در اربعین حسینی تشکیل شده است.

 

وی با بیان اینکه کمیته های خدمت رسانی اربعین حسینی مشخص شده اند، اظهار کرد: انتظار می رود شاهد افزایش تعداد موکب های خدمت رسانی در اربعین سال جاری باشیم.

 

رئیس ستاد اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز خاطرنشان کرد: مأموریت اصلی ستاد اربعین در شهرهای نجف، کربلا و مسیر میان نجف تا کربلا است که با همکاری و همراهی دستگاه ها و نهادها این اقدام با جدیت انجام می شود. 

 

 

 

 

کد خبر 1156140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha