طرح «آرامش بهاری» در ۱۱ بقعه متبرکه شفت برگزار می‌شود

رحیمی گفت: همزمان با عید نوروز ۱۴۰۱، طرح «آرامش بهاری» در ۱۱ بقعه متبرکه شفت برگزار می‌شود.

«حمید رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شفت اظهار کرد: طرح آرامش بهاری با برگزاری برنامه‌های متنوع در کنار اجرای ویژه برنامه‌های تعطیلات نوروز در سطح 11 بقعه متبرکه و امامزادگان شاخص این شهرستان برگزار می‌شود.

 

رییس اوقاف و امور خیریه شفت با بیان اینکه طرح آرامش بهاری همراه بارعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی است افزود: در این راستا آیین‌های مذهبی با سخنرانی‌های وعاظ برجسته، برپایی خیمه‌های معرفت و برپایی ایستگاه‌های سلامت هنگام تحویل سال نو برگزار می‌شود.

 

وی گفت: اقامه نماز جماعت، راه اندازی خیمه‌های پاسخ به مسائل شرعی، فضاسازی و نصب تابلوهای نمایشگاهی از دیگر برنامه‌های این آیین است 

 

رحیمی با بیان اینکه هدف از برگزاری این طرح و ایجاد خیمه‌های معرفت جهت خدمات دهی به زائران و مسافران نوروزی است تصریح کرد: طرح آرامش بهاری هر ساله از ۲۸ اسفندماه در بقاع متبرکه و با حضور روحانیون و اجرای برنامه های متنوع برای مسافران نوروزی و زائران برگزار می شود.

 

رییس اوقاف و امور خیریه شفت خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی و نقاشی همراه با اهدای جوایز ویژه کودکان از دیگر برنامه هایی است که در قالب طرح آرامش بهاری اجرا می شود.

کد خبر 1156194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha