توزیع ۲۲۰ سبد کالا به همت مسجدی ها در بین نیازمندان بهشهری

قلندری از توزیع ۲۲۰ بسته سبد کالا به همت مسجدی ها در بین نیازمندان بهشهری خبر داد و گفت: این بسته ها با شناسایی افراد نیازمند در اعیاد شعبانیه در بین نیازمندان توزیع شد.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: یکی از اقدامات ضروری در شرایط کنونی و به ویژه در روزهای فرخنده شعبانیه، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و کالا با رعایت نکات  بهداشتی بین اقشار مختلف مردم و نیازمندان جامعه بود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: تاکنون پخت غذا و توزیع غذا بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا جزو برنامه‌های مهمی بوده است که  بر حسب ضرورت انجام شد.

 

وی عنوان کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه سبد کالا و بن خرید در لبین نیازمندان شهرستان بهشهر توزیع شد و علاوه بر آن برگزاری مولودی خوانی، برگزاری مسابقه و اجرای برنامه های شاد از جمله اقدامات انجام شده برای علاقه مندان در این مراسم بود.

 

قلندری از توزیع 220 بسته سبد کالا به همت مسجدی ها در بین نیازمندان بهشهری خبر داد و گفت: این بسته ها با شناسایی افراد نیازمند در اعیاد شعبانیه در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: ارزش ریالی این بسته های توزیع شده 770 میلیون ریال بوده است که با تلاش خقیران و با همکاری بسیج و مرکز نیوکاری و امداد در بین افراد نیازمند توزیع شد.

و

ی یادآور شد: اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع ) بهشهر از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون با همراهی و کمک خوب مردم به خصوص خیران در مناسبت‌های مختلف اقدام به پخت و توزیع غذای گرم و توزیع سبد کالا در بین اقشار مختلف جامعه اقدام کردند و این کار خیر همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1156229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha