کانون های مساجد امن ترین مکان برای حضور جوانان است

امجدیان، گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی حاکم برجامعه کانون های مساجد امن ترین و مطمئن ترین مکان برای جوانان و نوجوان است.

محمد امجدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کانون‌ها به جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و احیا نقش واقعی فرهنگی و تبلیغی مساجد در اسفندماه سال ۱۳۷۱ بر طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تأسیس شد.

 

 

مدیرکانون امام حسین(ع)  سنقر افزود: مساجد از دیرباز علاوه بر اینکه محلی برای عبادات و پرداختن به معنویات، برگزاری و انجام مراسم‌های گوناگون اجتماعی و مذهبی و نشر معارف اسلامی و تربیت مؤمنان بوده است، به نوعی کانون اتحاد و انسجام مسلمانان به حساب می‌آید.

 

وی  با اشاره  به مناسبت۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری  مساجد  خاطر نشان کرد: دیدار مسئول و اعضاي کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) با امام جماعت مسجد سيدالشهدا شهرک شهدا ،ديدار با رئیس اداره ارشاد اسلامي سنقر توسط امام جماعت و مسئول کانون فرهنگي هنري مساجد، غبار رويي و گلباران مزار شهداي سنقر  توسط امام جماعت و اعضاي کانون ،برگزاری جشن و مسابقات مختلف از برنامه های این روز است.

 

 

امجدیان تصریح کرد:با  همت کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) و در تعامل با قوه قضائيه و دادگستري سنقر مراسم جشني به مناسبت اعياد شعبانيه با حضور مدير کانون و امام جماعت مسجد سيدالشهدا در محل زندان  شهرستان برگزار شده است.

 

 

مدیر کانون امام حسین(ع) سنقر اظهار کرد: اجرای دور دوم طرح کريمانه نان به همت کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) به تعداد ۱۰۰ کوپن  شش هزار توماني و چهار هزار توماني، برگزاری مراسم ولادت امام سجاد (ع) در اين مراسم امام جماعت مسجد به بيان ويژگي ها  و خصوصيات اين امام همام و احاديثي از صحفيه سجاديه پرداخت.

 

 

وی گفت: زمینه سازی برای حضور فعال جوانان و نیرو‌های متعهد در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و هنری، شناسایی و تربیت نسل جوان، ارائه و عرضه فعالیت‌های فرهنگی و هنری بر اساس موازین و ضوابط اسلامی و ایجاد جاذبه‌های فرهنگی و هنری از مهمترین اهداف تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

کد خبر 1156300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha