پاسخ به شبهات دشمنان و ضد انقلابیون جهاد تبیین است

حجت الاسلام حریزاوی با بیان اینکه جهاد تبیین مهمترین مأموریت جوانان انقلابی است گفت : پاسخ به ضد انقلابیون جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «روح الله حریزاوی» امروز ( پنج‌شنبه ۱۹ اسفند ) در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره استانی رسانه‌ای حبیب که در تالار مرکزی رشت برگزاز شد اظهار کرد: جهاد تبیین مهمترین مأموریت جوانان انقلابی است.

 


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه جهاد تبیین یک پدیده اقتصادی، تشکیلاتی نیست بلکه وظیفه جوانان مؤمن انقلابی است‌ گفت: مبانی اندیشه ناب اسلام یکی از حوزه‌های جهاد تبیین است، اسلام مدنظر امام راحل که منظور رهبری هست، همان اسلام انقلابی است.

 



وی افزود: حضور مؤثر و آگاهانه جوانان مؤمن و انقلابی و پاسخ به شبهات دشمنان وظیفه شرعی و در راستای عمل به منویات رهبری است.

 



حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به اینکه مصداق امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی کامنت گذاری است، بیان کرد: پاسخ دادن به ضد انقلاب نوعی جهاد تبیین بوده و ربطی به بودجه‌های دولتی ندارد و یک کار همگانی است.

 



قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: حضور مؤثر و آگاهانه جوانان مؤمن و انقلابی و پاسخ به شبهات دشمنان وظیفه شرعی و در راستای عمل به منویات رهبری است.

 



قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه با توجه به فرمایشات مقام‌ معظم رهبری حرکت جهادی باید با هدف مبارزه با دشمن صورت گیرد خاطرنشان ساخت: وظیفه قطعی و فوری جوانان انقلابی در این برهه عمل به جهاد تبیین است.

کد خبر 1156384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha