ادای احترام مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به مقام شامخ شهدا

استاندار و جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید علی احمدزاده» در آستانه ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا با حضور در گلزار مطهر شهر یاسوج با اهداء گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با  بیان اینکه آزادی و استقلال جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا هستی، گفت: شهدا برای رشد و تعالی جمهوری اسلامی و آسایش مردم از جان عزیز خود گذشتند، لذا باید قدردان خون‌های مطهری باشیم که در این راه داده شد.

 

وی ادامه داد: وجود نازنین شهدا همواره راهگشا بوده و صراط مستقیم را به ما نشان داده است، شهدا چراغ هدایت در زندگی همه ما هستند.

 

احمدزاده عنوان کرد: به خودم و مدیران توصیه می‌کنم قدردان شهدا باشیم، خواسته شهدا از ما این است که راه، مسیر و اهداف آنها را بشناسیم و ادامه دهیم اما اگر در این مسیر سهل‌انگاری شود و برای مردم و نظام دردسر ایجاد کردیم، خون شهدا پایمال می‌شود.

***احترام به جایگاه ایثار و شهادت و جانبازان دوران دفاع مقدس اقدام ارزشمندی است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روز اول خدمت در استان در دستور کار قرار داد.

ادای احترام و غباروبی گلزار مطهر شهدا برنامه‌ای بود که احمدزاده در واپسین روزهای سال و در آستانه بهار در دستور کار قرار داد و با حضور در گلزار شهدا به مقام والای  شهدا ادای احترام کرد البته در این برنامه اقدام زیبا و حرکت ارزشمندی رخ داد که از دید رسانه‌ها پنهان نماند.

احمدزاده در این مراسم پای صحبت‌های جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی نشست و بدون تشریفات خاص اداری و مدیریتی از این جانباز دلجویی کرده، دست جانباز را گرفته و با احترام برای سخنرانی به جایگاه برده تا مدیران از سخنان و رهنمودهای یکی از یادگاران دفاع مقدس بهره‌مند شوند.

این اقدام استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند سرمشق و الگوی مناسبی برای سایر مدیران استان باشد تا بتوانند در مسیری قدم بردارند که حفظ حرمت یادگاران دفاع مقدس و کسانی که تمام هستی خود را در دفاع از جان و مال و خاک سرزمین خود به میدان مقابله با دشمن قرار داده باشد عملیاتی و الگوساز باشد.

احمدزاده پیش از این هم نشان داد ارزش و احترام جانبازان و خانواده‌های بزرگ ایثار و شهادت را به معنای واقعی کلمه معتقد و باور دارد که باید شان و جایگاه جانبازان و خانواده ایثار و شهادت جدی گرفته شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه استاندار همواره یکی از راهبردهای مهم و اساسی مدیریتی استانداری  را احترام گذاشتن به شان،جایگاه و ارزش بالای یادگاران دفاع مقدس دانسته و بارها در این مسیر قدم برداشت.

در این برنامه، پارسیان نژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد خاضع مشاور استاندار در امور روحانیت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی دیگر از مسولان استاندار را همراهی کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مجتمع توانبخشی ایثار که از سال ۸۶ تاکنون نیمه کاره رها شده بازدید کرد و گفت: پیگیری لازم برای به نتیجه رسیدن این پروژه را انجام خواهد داد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1156385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha