عشایر مدافع همیشگی ارزش های اسلامی و انقلاب

سردار کهنسال عشایر را مدافعان همیشگی انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی خواند و گفت: در دوران انقلاب، عشایر جزو اولین گروه‌هایی بودند که به امام خمینی(ره)بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پیوستندو از پیشتازان صحنه دفاع از انقلاب اسلامی بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ سردار«کمیل کهنسال» امروز(۱۹اسفند) در یادواره شهدای عشایر استان مازندران که در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد، اظهار کرد: اینکه عشایر ذخایر انقلاب هستند جمله نورانی‌ای است که امام راحل در وصف عشایر فرمودند که بسیار پرمعنا است.

 

فرمانده پرافتخار سال های دفاع مقدس و جبهه های مقاومت افزود: عشایر  در انقلابی تحقق پیدا کرد برای حفظ قرآن و معارف اهل بیت (ع) جان دادند و نقش اساسی را ایفا کردند، جزو اولین گروه‌هایی بودند که به امام پیوستندو از پیشتازان صحنه دفاع از انقلاب اسلامی بودند.

 

کهنسال تصریح کرد: بخش اعظمی از عشایر در مرزهای جمهوری اسلامی ایران مستقر بودند و در جنگ تحمیلی هر آنچه را که در اختیار داشتند در نبرد آوردند، همچنین با سلاح‌های شکاری بدون لباس رزم برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی سینه سپر کردند.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: مقام معظم رهبری هم فرازهای زیبایی در وصف عشایر دارند، اینکه عشایر با همه آداب و عادات مختلف یک اشتراک مقدسی دارند و آن همان اسلام عزیز است، یعنی پایبندی عمیق به ارزش‌های اسلامی و دینی، این مردم راستگو، شجاع، دلیر، بی باک و فداکار هستند، اینها بخشی از نیازهای کشور را تولید می‌کنند و متحمل زحمات بسیاری در طول دوره زندگی می‌شوند و برای تولید محصولات دامی کوچ می‌کنند‌.

 

وی با اشاره به خاطره‌ای از زبان سید حسن نصرالله که همواره در طول مکتب امام حسین (ع) قرار دارد در جبهه مقاومت در خصوص دیدار با امام راحل تاکید کرد: امام فرمان آماده شدن برای فتح فلسطین اشغالی را صادر کرده بود در حالی که ما در قوت شبانه خود مانده بودیم تا بعد جنگ ۳۳ روزه به‌یاد این فرمایش امام افتادیم بعد آن امام خامنه‌ای نیز تاکید کردند ما یقین پیدا کردیم که اولین گروهک هایی هستیم که فلسطین را از حضور صهیونیست‌های یهود لجوج پاک خواهیم کرد و برایش در دوره ای بیش از ۲۰ ساله برنامه‌ریزی کردیم.

 

سردار کهنسال گفت: مقام معظم رهبری نوید فتح فلسطین را داده، حاج قاسم سلیمانی دستور اعزام کاروان زمینی را به کربلا دادند آنجا این موضوع که راه قدس از کربلا میگذرد تداعی شد، چرا که ما در گذشته برای عبور از مرزها وجب به وجب شهید میدادیم ولی امروز راه باز شد و دشمنان هر شب خواب مرگ می‌بینند.

 

وی با اشاره به خاطراتی از دوران فتح بوکمال، یادآور شد: در عملیات بیت المقدس برای عبور از کارون شهید زیادی دادیم، اما نتیجه کار عبور از فرات و رسیدن به بیخ گوش اسرائیلی‌ها بود چه نیرویی این سرزمین را در اختیار جبهه مقاومت قرار داد؟ حقیقت این است که چشم ملت‌های دنیا به مقام معظم رهبری ماست نمونه‌اش را دیدید حاج قاسم تولید قدرت کرد، امروز مردم هندوستان اجازه دست درازی به عکس حاج قاسم را نمی‌دهند، پس تردید نکنید که همه وعده‌های الهی امام تحقق پیدا می‌کند، شرطش این است که زیر سایه فرمانده باشیم و پای امام و ارزش‌ها بایستیم.

کد خبر 1156431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha