لزوم استقرار صنایع بزرگ  در بندر امیرآباد بهشهر

آیت الله رئیسی در بازدید از بندر اقتصادی امیر آباد بهشهر با تاکید بر اینکه هر گونه موانع زیست محیطی برای توسعه بندر و استقرار صنایع باید بر طرف شود، گفت: باید زمینه‌های استقرار صنایع دیگر نیز در بزرگترین بندر اقتصادی شمال کشور فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» امروز(۲۰اسفند) در بازدید از بندر اقتصادی امیر آباد بهشهر استان مازندران اظهار کرد:  هشتم اسفند امسال، با پیشنهاد دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی برای تفکیک مناطق آزاد تجاری - صنعتی سرخس، دوغارون و مازندران موافقت به عمل آمده است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هر گونه موانع زیست محیطی برای توسعه بندر و استقرار صنایع باید بر طرف شود، افزود: باید زمینه‌های استقرار صنایع دیگر نیز در بزرگترین بندر اقتصادی شمال کشور فراهم شود.

 

 استاندار مازندران نیز در این بازدید فراهم شدن استقرار پتروشیمی و کارخانه مس در استان را از طرح‌های توسعه‌ای این بندر بر شمرد.

 

«سید محمود حسینی پور» از رئیس جمهور خواست امکان توسعه شرق به غرب بندر امیر آباد فراهم و زمینه‌های از سر گیری مجدد برخی کارخانه‌های غیر فعال در این بندر نیز مهیا شود.

کد خبر 1156453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha