۲۰۰ کیلوگرم  آرد تاریخ مصرف گذشته در سروآباد کشف شد

تورج احمدی‌زاد مسئول نمایندگی استاندارد در شهرستان سروآباد گفت: در راستای اجرای طرح ویژه‌ عیدانه از کارگاهها و مراکز تولید شیرینی بازرسی شده که در این بازرسی ۲۰۰ کیلوگرم آرد تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

تورج احمدی‌زاد مسئول نمایندگی استاندارد در شهرستان سروآباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: در طرح ویژه‌ عیدانه که با دستور اکید رییس سازمان ملی استاندارد ایران، ادارات کل استانی موظفند به منظور ارائه خدمات مطلوب وکیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، بر کالاها، خدمات، هتل‌ها، مراکز تفریحی و خدماتی نظارت دقیق و مستمر داشته باشند.

 

 

وی افزود: در راستای همین طرح در شهرستان سروآباد نیز در قالب گشت مشترک استاندارد با اداره‌ صمت، شبکه‌ بهداشت و اتاق اصناف از کارگاه‌ها و مراکز تولید و عرضه شیرینی در این شهرستان انجام و بیش از ۲۰۰ کیلو آرد تاریخ مصرف گذشته و مقادیری پودر کاکائو و خامه قنادی  کشف، جمع آوری و معدوم شد.

 

 

مسئول نمایندگی استاندارد در شهرستان سروآباد اعلام کرد: این بازرسی‌ها به صورت دوره‌ای انجام می‌شود و در صورت مشاهده‌ هرگونه تخلف با واحدهای متخلف برخورد قانونی  خواهد شد.

 

 

احمدی زاده اضافه کرد: طرح ویژه عیدانه از 15 اسفند ماه امسال کلید خورده و تا 15 فروردین 1401 ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1156606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha