دفاع مقدس ایران را به یکی از قدرت های دفاعی جهان تبدیل کرد

اسلامی دفاع مقدس را یک مکتب خواند و گفت: صفات، بینش، رویکرد و کارکردهای که دوران دفاع مقدس داشت، موجب اقتدار آفرینی و عزت ملت ایران اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محمد اسلامی» شامگاه (جمعه ۲۰ اسفند) در حاشیه همایش روز ملی راهیان نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد در جمع خبرنگاران، دفاع مقدس را یک مکتب خواند و اظهار کرد: صفات، بینش، رویکرد و کارکردهای که دوران دفاع مقدس داشت، موجب اقتدار آفرینی و عزت ملت ایران اسلامی شد.

 

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران افزود: دفاع مقدس نهالی شد برای انقلاب اسلامی که با الگو گیری و شیوه مدیریتی آن، بتوانیم کشور خودمان را در مسیر ایجاد خلق مولفه های اقتدار قرار دهیم.

 

وی روز ملی راهیان نور را بسیار ارزشمند خواند و تصریح کرد: روز ملی راهیان نور از این جهت ارزشمند است که هرگز مکتب دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود.

 

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه باید از جنگ به عنوان یک واقعه سرزمینی یاد شود اضافهکرد: تفکرات انقلاب اسلامی در دفاع مقدس موجب شد امروز این تفکر به لطف الهی و به همت کسانی که در این انقلاب نقش آفرینی کردند، ایران به عنوان یکی از قدرت های دفاعی جهان تبدیل شود.

 

وی تاکید کرد: خوشبخانه امروز صنعت دفاعی کشور ما روز افزون رشد کرده و توانسته پتانسیل ها و ظرفیت های خود را با تاسی از این مکتب و با تلاش شهدای هسته ای توانایی هسته ای را داشته باشیم.

 

اسلامی یاد آور شد: آژانس بین المللی انرژی اتمی بر اساس قوانین و مقررات نمی تواند با نفوذ و ارتباطات سیاسی، روابط ما را خارج از چارچوب قوانین و مقررات کنترل کند و به ما اتهام بزند؛ تلاش ما این است که اجازه ندهیم با این گونه شیطنت ها و نفوذ صهیونیست ها به ایران اتهام بزنند.

 

کد خبر 1156631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha